Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKornatovská, Zuzana
dc.contributor.authorTesař, Petr
dc.date.accessioned2021-12-08T12:05:54Z
dc.date.available2021-12-08T12:05:54Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33033
dc.description.abstractTéma bakalářské práce je nabídka volnočasových pohybových aktivit pro děti s disabilitou v regionu Strakonice. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, popisuje jednotlivé disability (mentální, sluchovou a zrakovou) a s nimi související termíny. Dalšími tématy teoretické části jsou pohybová volnočasová aktivita, řízená pohybová aktivita a samotná charakteristika regionu Strakonice. Druhá - praktická část bakalářské práce se zabývá výzkumným šetřením v regionu Strakonice. Pro výzkum bylo použito anketní šetření, které mělo za úkol zmapovat nabídku volnočasových pohybových aktivit v regionu Strakonice umožňující zapojení i dětí s disabilitou mentální, sluchovou a zrakovou ve věku 8 - 15 let. Dále se praktická část práce zabývá názorem intaktních děti na integraci disabilních dětí do jimi navštěvovaných pohybových aktivit a chutí dětí s disabilitou navštěvovat volnočasové pohybové aktivity společně s intaktními dětmi. Vzhledem k vzájemnému propojení se výzkumu za použití anketního šetření zúčastnilo celkem 17 ředitelů škol a sportovišť, 24 učitelů, 33 intaktních dětí, 27 dětí s disabilitou a 13 rodičů dětí s disabilitou. Z výsledků zkoumání vyplynulo, že v místech prováděného výzkumu je nabízeno 132 pohybových aktivit pro děti s disabilitou ve věku 8 - 15 let. Intaktní děti jsou ze 72 % nakloněny integraci dětí s disabilitou do jimi navštěvovaných pohybových aktivit. Děti s disabilitou uvedly v 96 %, že se rády zapojí do pohybových aktivit s intaktními dětmi.cze
dc.format103 s
dc.format103 s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDítě s disabilitoucze
dc.subjectmentální disabilitacze
dc.subjectsluchová disabilitacze
dc.subjectzraková disabilitacze
dc.subjectvolnočasová pohybová aktivitacze
dc.subjectřízená pohybová aktivita.cze
dc.subjectChild with a disabilityeng
dc.subjectmental disordereng
dc.subjecthearing impairmenteng
dc.subjectvisual impairmenteng
dc.subjectleisure time physical activityeng
dc.subjectcontrolled physical aktivity.eng
dc.titleNabídka volnočasových pohybových aktivit pro děti s disabilitou v regionu Strakonicecze
dc.title.alternativeAvailability of physical activities for children with disabilities in their leisure time in Strakonice.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41337
dc.description.abstract-translatedThe topic of the thesis is the proposition of leisure time physical activities for children with a disability in the region Strakonice. The thesis is divided in two parts. The first, theoretical part, describes the individual disability (mental, hearing and visual) and related terms from a professional point of view. Other topics of theoretical part include leisure time physical activities, controlled physical activities and the very characteristic of the region Strakonice. The second part - practical part of the bachelor thesis - deals with the research in the region Strakonice. There was used a public inquiry for the research, which should map the leisure-time physical activities in the region Strakonice designed for children with mental disorder, hearing and visual impairment at the age of 8 -15 years. Furthermore, the practical part of the work deals with the opinion of intacted children to the integration of disabled children, who attend the same physical activities, and the will of children with the disability to attend leisure time physical activities together with the intacted children. 17 heads of schools and sports, 24 teachers, 33 intacted children, 27 children with a disability and 13 parents of children with disability participated in the research using the public inquiry due to the mutual interconnection. The results of the investigation showed that there are offered 132 physical activities for the children with disabilities in the age of 8-15 years in the areas of the research. Intacted children are in 72 % keen on the integration of the children with disability in the same attended physical activities. Children with disability reported in 96 % that they are happy to be engaged with intacted children into the physical activities.eng
dc.date.accepted2017-05-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePospíšilová, Michaela


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam