dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Frolíková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:05:59Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:05:59Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33047 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá konstruktivistickou metodou vzdělávání, upravenou pro potřeby mateřské školy. Teoretická část přibližuje myšlenky autorů konstruktivismu, zejména J. Piageta a L. S. Vygotského. Dále vysvětluje principy konstruktivismu a porovnává konstruktivistické metody vzdělávání s transmisivními. Praktická část popisuje naplánovaný, realizovaný a vyhodnocený projekt pro mateřskou školu Život na hradě, v němž jsou obsaženy prvky konstruktivismu. | cze |
dc.format | 76 s.; 14 s. obrazových příloh | |
dc.format | 76 s.; 14 s. obrazových příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | konstruktivismus | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | transmisivní vzdělávání | cze |
dc.subject | výukové metody | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | děti | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | constructivism | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | transmissive education | eng |
dc.subject | teaching methods | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | children | eng |
dc.subject | nursery school | eng |
dc.title | Inovativní metody ve vzdělávání předškolních dětí | cze |
dc.title.alternative | Innovative methods in education of preschool children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42435 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis deals with the constructivist method of education adapted to the needs of nursery school. The theoretical part describes the ideas of the authors of constructivism, namely J. Piaget and L. S. Vygotskij. There is also explanation of the principles of constructivism and finally the constructivist methods of education are compared to transmissive. The practical part describes planned, implemented and evaluated project "The life at the Castle" for nursery school. The project contains elements of constructivism. | eng |
dc.date.accepted | 2017-04-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |