Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorŠebestová, Hana
dc.date.accessioned2021-12-08T12:05:59Z
dc.date.available2021-12-08T12:05:59Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2016-06-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33049
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o emoční inteligenci a emočním vývoji předškoních dětí. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů emoční inteligence, emoce, emoční potíže u dětí a možnostmi rozvoje emoční inteligence. Cílem praktické části je povzbudit rozvoj emoční inteligence a zachytit průběh realizace v dětském kolektivu, která je doplněna o kazuistiku. Průzkum je proveden kvalitativní metodou prostřednictvím rozhovoru a zúčastněného pozorování. Závěr bakalářské práce popisuje průběh realizace projektu a posuzuje použité techniky z hlediska jejich přínosnosti pro podporu rozvoje emoční inteligence.cze
dc.format83 s.(81 842 znaků)
dc.format83 s.(81 842 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectemoční inteligencecze
dc.subjectemocecze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectemoční potížecze
dc.subjectemotional intelligenceeng
dc.subjectemotionseng
dc.subjectpreeschool ageeng
dc.subjectemotional difficultieseng
dc.titleEmoční inteligence u dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeThe Emotional intelligence of pre-school childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42474
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the emotional intelligence and the emotional development of preeschool children. The theoretical part is focused on the definition of the terms children's emotional intelligence, emotions, emotional difficulties and also on possibilities of the emotional intelligence development. The aim of the practical part is to encourage the emotional intelligence development and to catch the process of realization in a group of children. This is complemented by a case history. The study is carried out with qualitative method by way of dialogue and involved observation. The conclusion of the thesis describes the project's realization progress and it finds out the utility of applied techniques from the point of view of the emotional intelligence development support.eng
dc.date.accepted2017-02-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam