dc.contributor.advisor | Plachá, Veronika | |
dc.contributor.author | Krištofová, Anežka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:06:04Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:06:04Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33061 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na adaptaci dětí na mateřskou školu. Prožít co nejvíce času v běžné mateřské škole v přímém kontaktu s dětmi a na základě sledování chování, vnímání a prožívání dětí přiblížit vstup do MŠ a adaptaci na nové sociální prostředí. To jsou jedny ze základních zásad zkoumání adaptace dětí na MŠ. Cílem bakalářské práce je přiblížit čtenářům jejich filozofii a poukázat na jejich pozitiva, negativa a reakce při nástupu do MŠ. V praktické části se budu zabývat pozorováním konkrétního prostředí a aktivit nejméně ve 3 běžných mateřských školách, které doplním rozhovory s pedagogy popř. s rodiči zaměřenými na motivaci k práci. | cze |
dc.format | 48 s. (75 386 znaků) | |
dc.format | 48 s. (75 386 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | adaptace | cze |
dc.subject | socializace | cze |
dc.subject | child | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | adaptation | eng |
dc.subject | socialization | eng |
dc.title | Adaptace dětí na MŠ | cze |
dc.title.alternative | The Process of Adaptation in the Kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 43163 | |
dc.description.abstract-translated | This work is focused on children's adaptation to kindergarten. Spend as much time as possible in kindergarten in direct contact with children and introduce chldren's signing into kindergarten and their adaptation to new social environment based on observation of their behaviour, perception and experience. These are the basic principles of analysing children's adaptation to kindergarten. The aim of this work is to introduce their philosophy and to point out the strengths, weaknesses and reactions of signing into kindergarten. The practical part is focused on observation of particular environment and activities at least in 3 regular kindergartens, which are supplemented with conversations with pedagogues or parents focused on work motivation. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |