Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKřivancová, Michaela
dc.contributor.authorMojhová, Zdeňka
dc.date.accessioned2021-12-08T12:06:07Z
dc.date.available2021-12-08T12:06:07Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33068
dc.description.abstractTématem bakalářské práce jsou typy pravopisných chyb v diktátech u žáků na 2. stupni základní školy. Teoretická část se zaměřuje na pravopis, jeho historický vývoj a dělení. Zabývá se také přehledem typů pravopisných cvičení. Jádrem této části je charakteristika diktátu, rozdělení diktátů, zásady diktovaného textu a hodnocení napsaných diktátů. Praktická část je zpracovaná na základě diktátů a jejich následné analýzy. Cílem práce je zjistit, kterých pravopisných chyb se žáci 9. ročníků dopouštějí nejčastěji, ve kterých jevech nechybují vůbec, popř. se v nich dopouštějí nejméně chyb.cze
dc.format48 s.
dc.format48 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpravopiscze
dc.subjectpravopisná cvičenícze
dc.subjectpravopisné chybycze
dc.subjectdiktátcze
dc.subjectorthographyeng
dc.subjectspelling exerciseseng
dc.subjectspelling mistakeseng
dc.subjectdictationeng
dc.titleTypy pravopisných chyb v diktátech u žáků na 2. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeTypes of grammatical mistakes made by secondary school pupils (ages 11-15) in their dictation exerciseseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag43382
dc.description.abstract-translatedThe topic of bachelor thesis is the types of spelling mistakes in dictation of pupils of lower-secondary school. The theoretical part focuses on orthography, its historical development and division. It also deals with the overview of the types of the spelling exercises. The core of this part is the characteristic of dictation, division of dictations, principles of dictated text and marking of finished dictations. The practical part is elaborated on the basic of dictations and their subsequent analysis. The aim of the thesis is to determine which spelling mistakes the pupils of the 9th class are most likely to commit, in which phenomena they make no mistakes, or they make at least mistakes in them.eng
dc.date.accepted2017-02-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam