dc.contributor.advisor | Kotlasová, Michala | |
dc.contributor.author | Procházka, Martin | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:06:10Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:06:10Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-01-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33073 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na optimalizaci obsahu testů informační gramotnosti z hlediska současných požadavků na studenty vysokých škol. V práci je uveden rozbor mezinárodních požadavků ECDL na základní úroveň a kvalitativní šetření formou rozhovoru s vyučujícími na vysokých školách. Nasbírané informace slouží jako podklad pro vytváření nových nebo úpravu stávajících úloh pro testování studentů. Úlohy nejsou sestaveny do pevně daných verzí testů, ale jsou uzpůsobeny k náhodnému sestavování testů. Práce dále obsahuje otestování dvou variant na vybrané skupině studentů z neinformatického oboru. | cze |
dc.format | 48 s. | |
dc.format | 48 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Optimalizace | cze |
dc.subject | ECDL | cze |
dc.subject | šetření | cze |
dc.subject | informační gramotnost | cze |
dc.subject | kancelářské programy | cze |
dc.subject | Optimizing | eng |
dc.subject | ECDL | eng |
dc.subject | investigation | eng |
dc.subject | infromation literacy | eng |
dc.subject | office programs | eng |
dc.title | Optimalizace obsahu testů informační gramotnosti z hlediska současných požadavků na studenty VŠ | cze |
dc.title.alternative | Content optimization of ICT knowledge tests in terms of current requirements for students | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 43524 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor's thesis is focused on optimizing the content of information literacy tests regard of requirements on university students. The thesis includes analysis of internation requirements ECDL on basic level and qualitative investigatoin by interview with teacher at university. The collected data servers as a base for creating new or modifying existing tasks for student testings. Tasks are not assembled into fixed versions of test, but they are flexible for assembling into random versions of tests. Thesis also include testing two variants of test on a selected group of students, but not with IT specialization. | eng |
dc.date.accepted | 2017-02-07 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Informační technologie a e-learning | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |