Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKarvánková, Petra
dc.contributor.authorMaccechini, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-08T12:06:17Z
dc.date.available2021-12-08T12:06:17Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33088
dc.description.abstractHlavním tématem bakalářské práce je výuka regionální geografie Ameriky v českém a zahraničním prostředí na úrovni 2. stupně základní školy. Stěžejním cílem je vypracování rozboru přístupů a různého pojetí výuky ve sledovaných zemích, jimiž jsou Česko, USA a Velká Británie. Součástí práce je didaktický rozbor českých učebnic a pracovních sešitů zeměpisu pro 2. stupeň ZŠ a jejich následné porovnání s dostupnou zahraniční literaturou. Rozbor je primárně zaměřen na obsah učiva regionální geografie Ameriky. Důležitou částí práce je vymezení základních principů v kurikulárních dokumentech zemí, na které je práce soustředěna. Pro utvoření představy o reálné podobě výuky zeměpisu, bylo provedeno šetření na základě řízených rozhovorů formou polostrukturovaného interview s učiteli zeměpisu vybraných škol.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAmerikacze
dc.subjectregionální geografiecze
dc.subjectzeměpiscze
dc.subjectkurikulumcze
dc.subjectgeografické standardycze
dc.subject2. stupeň ZŠcze
dc.subjectAmericaeng
dc.subjectregional geographyeng
dc.subjectgeographyeng
dc.subjectcurriculumeng
dc.subjectgeographic standardseng
dc.subjectlower secondary schooleng
dc.titleVýuka regionální geografie Ameriky v českém a zahraničním prostředí na úrovni 2. stupně ZŠcze
dc.title.alternativeThe Teaching Regional Geography of America in Czech and Foreign Environment at Lower Secondary Schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag43706
dc.description.abstract-translatedThe main topic of this thesis is teaching regional geography of America in Czech and foreign environment at lower secondary school. The main objective is to elaborate an analysis of approaches and different concepts of teaching in the monitored countries, such as the Czech Republic, the USA and the United Kingdom. Part of the thesis is a didactical analysis of Czech textbooks and workbooks of geography for lower secondary school and their subsequent comparison with available foreign literature. The analysis is primarily focused on the content of the regional geography of America. An important part of the thesis is a definition of basic principles in the curriculum documents in chosen countries. In order to create ideas about the real form of geography teaching, a survey based on structured interviews was conducted in the form of a semi-structured interview with teachers of geography of selected schools.eng
dc.date.accepted2017-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-AJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDvořák, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam