dc.contributor.advisor | Šerá, Božena | |
dc.contributor.author | Sládková, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:06:38Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:06:38Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33119 | |
dc.description.abstract | Sládková E.: Květy a plody významných rostlinných druhů - podklady pro výuku na ZŠ
Bakalářská práce, 2017
Bakalářská práce je zaměřená na interpretaci znalostí žáků 8. tříd v oblasti Květ a Plod, kterou žáci probrali v druhém pololetí 7. třídy. Dále se zabývá přístupem žáků, který zaujímají k výuce botaniky.
Práce obsahuje vyhodnocení testu a dotazníku. Součástí práce je dále analýza vlastností čtyř učebnic, které se nejčastěji využívají při výuce vyšších rostlin.
Výsledky jsou pro lepší přehlednost znázorněny pomocí sloupcových
a koláčových grafů.
Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Božena Šerá, Ph.D.
Katedra biologie PF JU, České Budějovice | cze |
dc.format | 55 s. (12 211 znaků) | |
dc.format | 55 s. (12 211 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Květ | cze |
dc.subject | plod | cze |
dc.subject | učebnice | cze |
dc.subject | test | cze |
dc.subject | dotazník | cze |
dc.subject | přírodopis | cze |
dc.subject | Flowers | eng |
dc.subject | fruits | eng |
dc.subject | textbook | eng |
dc.subject | test | eng |
dc.subject | questionnaire | eng |
dc.subject | natural history | eng |
dc.title | Květy a plody významných rostlinných druhů - podklady pro výuku na ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Flowers and fruits of important plant species - materials for teaching at elementary schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 45057 | |
dc.description.abstract-translated | Sládková E.: Flowerage and fruits of significant plant species basics for teaching at primary school.
Bachelor thesis, 2017
Bachelor thesis is aimed for knowledge of pupil of the 8th classes concerning flowerage and fruits, which pupils learned half year ago. Next part of this thesis is about approach of pupils to botany.
Thesis includes evaluation of the test and guestionnaire. Next part of the thesis is also analysis of the properties of the four textbooks, which are most often used in the teaching of higher plants.
The results are for the better clarity shown by column graph and doughnut chart.
Leader of Bachelor thesis: RNDr. Božena Šerá, Ph.D.
Department of biology PF JU, České Budějovice | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Přu-ČJu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Rokos, Lukáš | |