Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorDočekalová, Petra
dc.date.accessioned2021-12-08T12:06:41Z
dc.date.available2021-12-08T12:06:41Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33124
dc.description.abstractPráce se věnuje analýze pedagogického výzkumu zkušeností a zpětných reakcí dítěte s dětským autismem a jeho nejbližší rodiny na konkrétní metody rozvíjející řeč a komunikaci. Hlavním cílem je výše zmíněné popsání v časové posloupnosti a doplnění pokroků, kterých, díky těmto speciálně pedagogickým i nepedagogickým metodám, dítě dosáhlo. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu PAS a seznámení s příslušnými diagnózami. Druhá kapitola dále popisuje nejčastější projevy této poruchy, třetí představuje náhradní a doplňující systémy komunikace. Poslední dvě součásti teoretické části představují HANDLE Přístup a Strukturované učení. Praktická část se věnuje samotnému pedagogickému výzkumu. Použity jsou metody pozorování, neformální rozhovor a analýza dokumentů.cze
dc.format61
dc.format61
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAlternativní a augmentativní komunikacecze
dc.subjectdětský autismuscze
dc.subjectHANDLE Přístupcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectporuchy autistického spektracze
dc.subjectStrukturovaná učenícze
dc.subjectVOKScze
dc.subjectAlternative and augmentative communicationeng
dc.subjectAutism Spectrum Disordereng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectHANDLE Approacheng
dc.subjectinfantile autismeng
dc.subjectStructured Teachingeng
dc.subjectVOKSeng
dc.titleKomunikace s dítětem s PAS (poruchou autistického spektra)cze
dc.title.alternativeThe Communication with a child with ASD (autism spectrum disorder)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45261
dc.description.abstract-translatedThe thesis is devoted to the analysis of educational research experiences and feedback responses of a child with infantile autism and its close family members to specific methods of developing speech and communication. The main objective of this work is to describe all mentioned above in time sequence and to complete the progress which the child has reached based on this special education and non-education methods. The thesis has two parts, theoretical and practical. The first chapter of the theoretical part focuses on the definition of PAS and familiarisation with the relevant diagnosis. The second chapter also describes the most common symptoms of this disorder, the third chapter introduces alternative and complimentary systems of communication. The last two components of the theoretical part introduces HANDLE Approach and Structured Teaching. The practical part is dedicated to the educational research itself. Method of observation, informal interviews and document analysis has been used.eng
dc.date.accepted2017-06-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam