Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorTrojáčková, Danka
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:18Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:18Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33171
dc.description.abstractPráce si klade za cíl získat hlubší vhled do problematiky výběru základní školy. Konkrétně z jakého důvodu se rodiče dětí ukončujících docházku ve waldorfské Mateřské škole Sluníčko rozhodnou pokračovat, případně nepokračovat, v započatém alternativním způsobu vzdělávání svých dětí. V teoretické části se zabývá pojmem alternativní škola a waldorfskou pedagogikou jako jednou z možných alternativ. Jedna kapitola je věnována zakladateli waldorfské pedagogiky Rudolfu Steinerovi. Dále vysvětluje pozadí vzniku první waldorfské školy ve světě a v České republice. Poukazuje na požadavky, které musí škola splnit, aby mohla být zapsána do mezinárodního rejstříku waldorfských škol. Empirická část přibližuje vznik waldorfské Mateřské školy Sluníčko v Písku. Pomocí výsledků kvalitativního šetření jsou prezentovány názory a postoje rodičů k této alternativě a důvody, proč si rodiče pro své děti vybírají waldorfskou pedagogiku na předškolní úrovni i na úrovni základního školství.cze
dc.format57 s. (92 307 znaků).
dc.format57 s. (92 307 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectalternativní vzdělávánícze
dc.subjectwaldorfská školacze
dc.subjectwaldorfská pedagogikacze
dc.subjectR. Steinercze
dc.subjectvýběr základní školycze
dc.subjectalternative educationeng
dc.subjectwaldorf schooleng
dc.subjectWaldorf pedagogyeng
dc.subjectR. Steinereng
dc.subjectchoice of elementary schooleng
dc.titleMotivace rodičů dětí waldorfské Mateřské školy Sluníčko v Písku k rozhodnutí pokračovt či nepokračovat ve vzdělávání na waldorfské Základní škole Svobodné v Pískucze
dc.title.alternativeMotivation for parents with children of Waldorf Kindergarten Sluníčko in Písek decide to continue,or not to continue their education at Primary Waldorf school Svobodná in Písek.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46558
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to gain a deeper view of primary school selection. Specifically, why the parents of children attending the Waldorf Kindergarten Sluníčko decide to continue, or not to continue with the started alternative education of their children. In the theoretical part, the concept of alternative school and Waldorf pedagogy is described as one of the possible alternatives. One chapter is devoted to the founder of Waldorf pedagogy R. Steiner. This chapter also explains the background of the first Waldorf school in the world and in the Czech Republic. It refers the requirements, which needs to be implemented in order to be registered in the International Registry of Waldorf School. In the empirical part, the thesis describe the beginning of Waldorf Kindergarten Slunicko in Písek. Qualitative survey helps to understand opinions and attitudes of parents to this alternative. It also find out reasons why parents choose Waldorf pedagogy at pre-school and also elementary school level for their children.eng
dc.date.accepted2017-08-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam