Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorChvalkovská, Šárka
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:18Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:18Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33172
dc.description.abstractBakalářská práce si klade za cíl zjistit vliv výchovného prostředí mateřské školy na utváření dítěte ze sociálně znevýhodněného prostředí. Dále zjistit motivaci rodičů těchto dětí k docházce dítěte do mateřské školy a naplnění jejich očekávání. Teoretická část se věnuje tématům jako je sociální znevýhodnění, rodina, důvod vzniku sociálně patologických jevů i deprivace a význam mateřské školy v životě předškolního dítěte. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativního šetření, které je realizováno formou rozhovorů s rodiči těchto dětí a dále metodou pozorování chování dětí a jeho proměny v průběhu docházky do mateřské školy.cze
dc.format76 s.
dc.format76 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální znevýhodněnícze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectsociálně patologické jevycze
dc.subjectdeprivacecze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectsocisocial disadvantageeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectsocio-pathological phenomenaeng
dc.subjectdeprivationeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.titleDítě ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské školecze
dc.title.alternativeA child from socially disadvantaged backgrounds in nursery schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46559
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis aims to determine effects of the educational environment of nursery school on the development of children from socially disadvantaged environment, to investigate motivation of parents of these children for their attendance at nursery school as well as fulfillment of their expectations. The theoretical part is devoted to themes as social disadvantage, family, reasons for emergence of socio-pathological phenomena and deprivation as well as importance of kindergarten in the life of a preschool child. In the practical part, results of the qualitative investigation are presented. This was realized in the form of interviews with parents of these children and further by observing the behavior of children and its changes in course of their kindergarten attendance.eng
dc.date.accepted2017-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam