dc.contributor.advisor | Kusová, Jana | |
dc.contributor.author | Losová, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:07:22Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:07:22Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33176 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce "Možnosti bilingvního předškolního vzdělávání v České republice" se zabývá raným osvojováním německého jazyka v prostředí české mateřské školy formou imerze. Teoretická část je zaměřena na jazykový vývoj dítěte, bilingvní předškolní vzdělávání z pohledu kurikulárních dokumentů, rizika či výhody bilingvní výchovy, druhy bilingvismu, metody bilingvní výchovy, fáze osvojování cizího jazyka a udržitelnost dětského bilingvismu. Praktická část prezentuje výsledky bilingvního předškolního vzdělávání na vybraných případových studiích. Jsou zde zaznamenány výroky dětí v německém jazyce, pohledy rodičů a logopedů, charakteristiky dětí a jejich vývoje. | cze |
dc.format | 58 | |
dc.format | 58 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Bilingvismus | cze |
dc.subject | vývoj řeči | cze |
dc.subject | rizika a výhody bilingvní výchovy | cze |
dc.subject | bilingvní předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | Bilingualism | eng |
dc.subject | speech development. Risks and benefits of bilingual education | eng |
dc.subject | bilingual prescholl education | eng |
dc.title | Možnosti bilingvního předškolního vzdělávání v České republice | cze |
dc.title.alternative | Possibilities of Bilingual Preschool Education in the Czech Republic | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46577 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor´s thesis "Bilingual preschool education options in the Czech Republic" is focused on the early mastery of the German language within the Czech preschool institutions in the form of immersion.
The theoretical part outlines the child´s language development, bilingual preschool education in terms of curricula, the risks and benefits of bilingual education, types of bilingualism, bilingual education methods, the phases of learning a foreign language and sustainability of children´s bilingualism. The practical part presents the results of a bilingual preschool education in selected case studies. Here I have included the records of children´s statements in German language, views of parents and speech therapists, characteristics of children and their development. | eng |
dc.date.accepted | 2017-04-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |