Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKusová, Jana
dc.contributor.authorLosová, Šárka
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:22Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:22Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33176
dc.description.abstractBakalářská práce "Možnosti bilingvního předškolního vzdělávání v České republice" se zabývá raným osvojováním německého jazyka v prostředí české mateřské školy formou imerze. Teoretická část je zaměřena na jazykový vývoj dítěte, bilingvní předškolní vzdělávání z pohledu kurikulárních dokumentů, rizika či výhody bilingvní výchovy, druhy bilingvismu, metody bilingvní výchovy, fáze osvojování cizího jazyka a udržitelnost dětského bilingvismu. Praktická část prezentuje výsledky bilingvního předškolního vzdělávání na vybraných případových studiích. Jsou zde zaznamenány výroky dětí v německém jazyce, pohledy rodičů a logopedů, charakteristiky dětí a jejich vývoje.cze
dc.format58
dc.format58
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectBilingvismuscze
dc.subjectvývoj řečicze
dc.subjectrizika a výhody bilingvní výchovycze
dc.subjectbilingvní předškolní vzdělávánícze
dc.subjectBilingualismeng
dc.subjectspeech development. Risks and benefits of bilingual educationeng
dc.subjectbilingual prescholl educationeng
dc.titleMožnosti bilingvního předškolního vzdělávání v České republicecze
dc.title.alternativePossibilities of Bilingual Preschool Education in the Czech Republiceng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46577
dc.description.abstract-translatedThis bachelor´s thesis "Bilingual preschool education options in the Czech Republic" is focused on the early mastery of the German language within the Czech preschool institutions in the form of immersion. The theoretical part outlines the child´s language development, bilingual preschool education in terms of curricula, the risks and benefits of bilingual education, types of bilingualism, bilingual education methods, the phases of learning a foreign language and sustainability of children´s bilingualism. The practical part presents the results of a bilingual preschool education in selected case studies. Here I have included the records of children´s statements in German language, views of parents and speech therapists, characteristics of children and their development.eng
dc.date.accepted2017-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam