Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorŘezáčová, Johana
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:26Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:26Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33181
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na vzpomínky a paměť dětí předškolního věku. V teoretické části se práce zabývá vývojem dítěte předškolního věku, dále pak vývojem paměti, jejímu vymezení a kategorizaci z hlediska typů, procesů a aspektů vzpomínky ovlivňující. Praktická část je zaměřena na zkoumání dlouhodobé i krátkodobé paměti dětí. Jejím cílem je zkoumání dětských pamětí z hlediska času, kvality a proměnlivosti vzpomínek. Současně byla sledována také krátkodobá paměť a její rozvoj. Výzkum proběhl jako kvalitativní šetření, pomocí individuálních rozhovorů, skupinových sezení a pozorování dětí v jejich přirozeném i školním prostředí.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPředškolní věkcze
dc.subjectrané vzpomínkycze
dc.subjectpaměťcze
dc.subjectdětská amnéziecze
dc.subjectPre-school ageeng
dc.subjectearly memorieseng
dc.subjectmemoryeng
dc.subjectchildhood amnesiaeng
dc.titleVzpomínky dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeThe Preschool Children's Memorieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46608
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor's thesis is preschool age children's memory and their memories. The theoretical part of the thesis concentrates on preschool age child development, development of their memory, demarcation, and categorization of memory types, processes, and aspects which affect memories. The practical part of the thesis focuses on long-term and short-term memory of preschool children. The objective of the practical part is finding out whether memories are real and determining their complexity and conditions that affect the quality of the memorisation. The research was conducted as a qualitative survey using individual interviews, group sessions, and observation of children in their natural environment and school.eng
dc.date.accepted2017-04-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam