Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTobias Samohejlová, Marie
dc.contributor.authorŠvehlová, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:47Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:47Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33203
dc.description.abstractMá bakalářská práce zahrnuje problematiku integrace dětí, mládeže i dospělých v oblasti sluchového postižení. Konkrétně jsem se rozhodla zaměřit na osoby, které mají kochleární implantát a chtějí se integrovat do běžného vzdělávacího proudu. Tuto problematiku jsem si vybrala z toho důvodu, že je jednou z nejdiskutovanějších oblastí světa sluchového postižení a samotná kontroverznost implantování dítěte oslovuje mnoho příznivců i odpůrců. Všechno záleží na tom, jak jedinec postoupí rehabilitaci před i po implantaci kochleárního implantátu. To, jak společně spolupracují rodiče s odborníky a se zařízením SPC, ovlivňuje jedince ve společenském světě, ve vzdělávání a v pracovním procesu. Chci ukázat, že čím dříve se s jedincem pracuje efektivně, přechod do běžného vzdělávacího proudu je jednodušší nejen pro samotného jedince s postižením, ale i pro jeho rodinu a okolí.cze
dc.format52
dc.format52
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSluchcze
dc.subjectpostiženícze
dc.subjectdiagnostikacze
dc.subjectscreeningcze
dc.subjectkochleární implantátcze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectasistent pedagogacze
dc.subjectHearingeng
dc.subjecthandicapeng
dc.subjectdiagnosticseng
dc.subjectscreeingeng
dc.subjectcochlear implanteng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectteaching assistanteng
dc.titleIntegrace dětí a mládeže s kochleárním implantátem v podmínkách škol běžného vzdělávacího prouducze
dc.title.alternativeIntegration of children and young people with cochlear implants in terms of mainstream schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46770
dc.description.abstract-translatedMy bachelor´s thesis deals with the issue how to integrate children, young people as well as adults with the hearing defect. Concretely, I decided to focus on persons being provided with a cochlear implant who want to integrate into the regular educational process. The reason why I have chosen this issue is the fact that this is one of the mostly discussed parts of the world including the hearing defects and just the controversial theme whether to provide a child with the implant or not appeals to many supporters as well as opponents. Everything depends on the way how the patient undergoes the rehabilitation before and after the implantation of a cochlear implant. The way how parents co-operate with specialists and the SPC facility (Special Educational Centre for People with Hearing Defects) influences the patient in the social world, education and the working process. I want to present that the sooner an effective work with the patient starts, the easier the integration into the regular educational process is, not only for the patient with a defect himself/herself but also for his/her family and other people surrounding him/her.eng
dc.date.accepted2017-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam