Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSmržová, Lenka
dc.contributor.authorNováková, Viktorie
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:51Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:51Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-06-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33207
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá hračkami, které jsou určeny pro děti předškolního věku. Cílem práce je objasnit, jaké hračky jsou pro děti vhodné z hlediska bezpečnosti a šetrnosti k přírodě a jaký postoj k těmto hračkám mají učitelky mateřských škol. Bakalářská práce je rozčleněna do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na význam hračky pro dítě a na to, jak by měla vypadat hračka bezpečná a zároveň šetrná k životnímu prostředí. Praktická část hodnotí stav hraček ve dvou různých předškolních zařízeních. Prostřednictvím pozorování je porovnává a hledá alternativy kvalitních hraček za hračky nekvalitní.cze
dc.format71 s. (91 677 znaků)
dc.format71 s. (91 677 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthračkacze
dc.subjectbezpečnostcze
dc.subjectkvalitacze
dc.subjectšetrnostcze
dc.subjectplastcze
dc.subjectpřírodní materiálcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectwaldorfská mateřská školacze
dc.subjecttoyeng
dc.subjectsafetyeng
dc.subjectqualityeng
dc.subjectenvironment-friendlinesseng
dc.subjectplasticeng
dc.subjectnatural materialeng
dc.subjectpreschooleng
dc.subjectwafsdorf preschooleng
dc.titleHračky šetrné k přírodě a bezpečné k dětem v mateřské školecze
dc.title.alternativeToys friendly to environment and safely for children in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46782
dc.description.abstract-translatedThis bachalors's thesis regards toys which are used for preschool children. The aim of this thesis is to discover what toys are suitable for children in terms of safety and frugality to nature and what attitude to these toys have nursery school teachers. The bachalors's thesis is divided in two parts theoretical and practical. The theoretical part focuses on importance of toys for preschool children, safety requirments and the impact on the environment. The practical part assesses the state of toys in two different preschools. By observation it is determined what toys are the most suitable and what alternatives can be used.eng
dc.date.accepted2017-08-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam