Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorPincová, Marie
dc.date.accessioned2021-12-08T12:07:57Z
dc.date.available2021-12-08T12:07:57Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33213
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá výukou účetnictví na středních školách, zejména na obchodních akademiích. Cílem je zjistit, jaké metody jsou dle učitelů nejefektivnější při výuce účetnictví a na základě výsledků navrhnout optimální způsob výuky. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první části jsou popsána teoretická východiska z pohledu výchovně vzdělávacího procesu, a to zejména dosažení efektivnosti didaktického procesu správným využitím didaktických prostředků se zaměřením na didaktiku účetnictví. V praktické části jsou stanoveny výzkumné otázky, je proveden smíšený výzkum s důrazem na kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření mezi učiteli účetnictví a žáky na obchodních akademiích v České republice a následně jsou vyhodnoceny výsledky a vyvozeny závěry a doporučení. Mezi hlavní problémy patří zejména požadavek na vyšší hodinovou dotaci a menší skupiny žáků ve třídě při výuce účetnictví.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectThis thesis deals with teaching accounting at secondary schoolscze
dc.subjectespecially business academies. The aim is to find out the most effective teaching methods for accounting classes. The optimal method of teaching is suggested based on the teachers' survey results. This bachelor thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The first part describes the theoretical background of the educational process. The focus is on achieving efficiency in a didactic process by using correct teaching methods suitable for accounting lectures. The questionnaire topics are defined in the practical part. Mixed survey research is conducted with emphasis on quantitative part of survey. The survey respondents were accounting teachers and students of business academies in the Czech Republic. At the end the survey results are evaluated and conclusions and recommendations are summarized. The main problems are insufficient study hours and big number of students per accounting class.cze
dc.subjectdidactic systemeng
dc.subjectdidactics of accountingeng
dc.subjectapplication of didactic principleseng
dc.subjectorganizational formseng
dc.subjectteaching methodseng
dc.subjectdidactic techniqueseng
dc.subjectteaching aidseng
dc.subjectdidactic interaction teacher - pupilseng
dc.titleVýuka účetnictví na středních školáchcze
dc.title.alternativeMethodology of teaching accounting at secondary schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46815
dc.description.abstract-translateddidaktický systém, didaktika účetnictví, aplikace didaktických zásad, organizační formy, vyučovací metody, didaktická technika, učební pomůcky, didaktická interakce učitel - žácieng
dc.date.accepted2017-05-16
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam