Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorBoučková, Vendula
dc.date.accessioned2021-12-08T12:08:08Z
dc.date.available2021-12-08T12:08:08Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33224
dc.description.abstractTématem bakalářské práce jsou rozdíly českých a německých mateřských škol z pohledu rodičů. Dále se zaměřuje na rozdíly z hlediska kurikulárních dokumentů pro předškolní vzdělávání platných v České republice a v Bavorsku. Hlavním cílem bakalář-ské práce je porovnat zkušenosti několika rodin se způsobem práce českých a bavor-ských mateřských škol, najít rozdíly mezi nimi a pokusit se je pomocí kurikulárních do-kumentů objasnit. V teoretické části je nastíněn vznik předškolních vzdělávacích institu-cí na území dnešního Bavorska a České republiky. Dále jsou zde uvedeny hlavní kuriku-lární dokumenty, podle kterých se tyto instituce řídí. Praktická část bakalářské práce je vypracována pomocí kvalitativního výzkumu skládajícího se z rozhovorů, pozorování a analýzy dokumentů.cze
dc.format55 s.
dc.format55 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbavorské mateřské školycze
dc.subjectčeské mateřské školycze
dc.subjectkomparativní analýzacze
dc.subjectpředškolní vzdě-lávánícze
dc.subjectvzdělávací programcze
dc.subjectBavarian kindergarteneng
dc.subjectCzech kindergarteneng
dc.subjectcomparative analysiseng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjecteducation programeng
dc.titleRozdíly českých a německých mateřských škol očima rodičůcze
dc.title.alternativeDifferences between Czech and German kindergartens from a parent's perspectiveeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46850
dc.description.abstract-translatedThe theme of this thesis are the differences between Czech and German kindergartens from the parents perspective. It also focuses on differences in terms of curricula for preschool education in force in the Czech Republic and Bavaria. The main aim of the thesis is to compare the experiences of several families from the work of Czech and Bavarian kindergartens, find the differences between them and try to clarify through school curricula. The theoretical part outlines the emergence of pre-school education-al institutions in today's Bavaria and the Czech Republic. Furthermore, there are major curricular documents, according to which these institutions are governed. The practi-cal part is developed by qualitative research consisting of interviews, observation and document analysis.eng
dc.date.accepted2017-04-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam