dc.contributor.advisor | Kouřilová, Jana | |
dc.contributor.author | Andrlová, Pavla | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:08:11Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:08:11Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-05-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33226 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na pozorování rodinných vztahů u dětí mladšího školního věku v kresbě. Teoretická část je rozdělena na tři hlavní oblasti, zabývající se vývojovým obdobím mladšího školního věku, rodinou a kresbou. Výzkumná část je zaměřena na to, jakým způsobem jednotlivé děti mladšího školního věku vnímají vztahy ve své rodině pomocí dvou metod, které jsou využívány k diagnostice rodinných vztahů. Následně jsou získané informace z těchto dvou diagnostických metod porovnávány a zároveň jsou v nich hledány společné znaky v hodnocení rodinných vztahů. Do výzkumné studie bylo zahrnuto 9 dětí mladšího školního věku. Data byla získávána pomocí kresebných projektivních testů. Tedy v tomto případě konkrétně pomocí kresebného testu rodiny a kresebného testu začarované rodiny. Další využitou metodou je poté test rodinných vztahů. | cze |
dc.format | 83 s. | |
dc.format | 83 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | rodinné vztahy | cze |
dc.subject | kresba | cze |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | diagnostika rodiny | cze |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | family relationships | eng |
dc.subject | drawing | eng |
dc.subject | younger school age | eng |
dc.subject | family diagnosis | eng |
dc.title | Zobrazení rodinných vztahů dětí mladšího školního věku v kresbě | cze |
dc.title.alternative | Imaging of family relationships of younger school children in drawing | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46853 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis is focused on observing family relationships of younger school age children in drawing. The theoretical part focuses on three main areas. These areas include the development period of younger school age, family and drawing. The research section is focused on how individual children of younger school age perceive relationships in their family through two methods, which are used to diagnose family relationships. It compares the information that can be obtained from each of the method, and it is judged whether it is possible to obtain just the same information from these two diagnostic methods. The study included nine children of younger school age. The data was obtained using drawing projective tests. In this case are drawing tests of family members and the test of a vicious family. Another method which was used is the family relationship test. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Psychologie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Mazehóová, Yvona | |