Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorAndrlová, Pavla
dc.date.accessioned2021-12-08T12:08:11Z
dc.date.available2021-12-08T12:08:11Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-05-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33226
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na pozorování rodinných vztahů u dětí mladšího školního věku v kresbě. Teoretická část je rozdělena na tři hlavní oblasti, zabývající se vývojovým obdobím mladšího školního věku, rodinou a kresbou. Výzkumná část je zaměřena na to, jakým způsobem jednotlivé děti mladšího školního věku vnímají vztahy ve své rodině pomocí dvou metod, které jsou využívány k diagnostice rodinných vztahů. Následně jsou získané informace z těchto dvou diagnostických metod porovnávány a zároveň jsou v nich hledány společné znaky v hodnocení rodinných vztahů. Do výzkumné studie bylo zahrnuto 9 dětí mladšího školního věku. Data byla získávána pomocí kresebných projektivních testů. Tedy v tomto případě konkrétně pomocí kresebného testu rodiny a kresebného testu začarované rodiny. Další využitou metodou je poté test rodinných vztahů.cze
dc.format83 s.
dc.format83 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectrodinacze
dc.subjectrodinné vztahycze
dc.subjectkresbacze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectdiagnostika rodinycze
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectfamily relationshipseng
dc.subjectdrawingeng
dc.subjectyounger school ageeng
dc.subjectfamily diagnosiseng
dc.titleZobrazení rodinných vztahů dětí mladšího školního věku v kresběcze
dc.title.alternativeImaging of family relationships of younger school children in drawingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46853
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on observing family relationships of younger school age children in drawing. The theoretical part focuses on three main areas. These areas include the development period of younger school age, family and drawing. The research section is focused on how individual children of younger school age perceive relationships in their family through two methods, which are used to diagnose family relationships. It compares the information that can be obtained from each of the method, and it is judged whether it is possible to obtain just the same information from these two diagnostic methods. The study included nine children of younger school age. The data was obtained using drawing projective tests. In this case are drawing tests of family members and the test of a vicious family. Another method which was used is the family relationship test.eng
dc.date.accepted2017-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMazehóová, Yvona


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam