dc.contributor.advisor | Plachá, Veronika | |
dc.contributor.author | Cmíralová, Monika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:08:12Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:08:12Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-06-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33227 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměří na rodinnou výchovu dětí, které navštěvují mateřskou školu s respektujícím přístupem. Teoretická část zpracovává téma výchovy, vlivů na výchovu, výchovných stylů. Definuje také rodinnou a institucionální výchovu. Přibližuje dva současné trendy výchovy a to Respektující výchovu a Nevýchovu. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvantitativního výzkumu, který je realizován formou dotazníku. Dotazník mapuje výchovné postoje a styly v konkrétních rodinách dětí, které navštěvují školku uplatňující respektující přístup, sleduje případné shody či výrazné rozdíly mezi školní a rodinnou výchovou v přístupu k dítěti. | cze |
dc.format | 80 s. | |
dc.format | 80 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | výchovné styly | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | institucionální výchova | cze |
dc.subject | respektující přístup | cze |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | educational styles | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | institutional education | eng |
dc.subject | respectful approach | eng |
dc.title | Rodinná výchova dítěte navštěvujícího MŠ s respektujícím přístupem | cze |
dc.title.alternative | Familian raising of a child attending a kindergarten employing a respectful approach | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46854 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor's thesis is focused on the education of children within families, whose children are attending a nursery school with a respectful approach. The theoretical part deals with the topics of education, influences on education and educational manners. It defines family and institutional education as well. It approaches two current educational trends: respectful education and non-education. The practical part presents results of the quantitative research realized in the form of questionnaire. The questionnaire itself plots educational attitudes and manners in particular families, whose children are attending a nursery school with a respectful approach, and it observes the potential similarities or significant differences between school and family education in approach to the child as well. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |