dc.contributor.advisor | Plachá, Veronika | |
dc.contributor.author | Ambrožová, Radka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:08:24Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:08:24Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33238 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje dětem se zrakovým postižením v předškolním věku. V teoretické části jsou představeny především ty nejčastější typy zrakových vad v dětském věku. Bakalářská práce se dále zabývá dopadem zrakového postižení na vývoj dítěte a podpůrným činnostem, které jsou specifické pro předškolní výchovu těchto dětí. Praktická část je tvořena zásobníkem činností vhodných pro celkový rozvoj dítěte se zrakovým postižením, který je doplněn o vlastní doporučení. Dále je v praktické části vyhotovena reflexe některých z činností, které byly prováděny s pěti konkrétními dětmi ve speciální mateřské škole. | cze |
dc.format | 51s. (88 671) | |
dc.format | 51s. (88 671) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | zrakové postižení | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | zraková ostrost | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | reedukace zraku | cze |
dc.subject | visual impairment | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | visual acuity | eng |
dc.subject | play | eng |
dc.subject | reeducation of sight | eng |
dc.title | Děti předškolního věku se zrakovým postižením | cze |
dc.title.alternative | Preschool children with visual disabilities | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 46890 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis focuses on preschool children suffering from visual impairment. The most common types of childhood sight disorders are described in the first theoretical part. Further on this thesis focuses on the impact of visual impairment on a child´s development as well as supporting activities specific to preschool education of these children. The second practical part contains an activity file suitable to overall development of a child suffering from visual impairment that is followed with recommendations. This part also includes a feedback on some activities which were performed with five particular children attending a kindergarten for children with special needs. | eng |
dc.date.accepted | 2017-06-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |