Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorAmbrožová, Radka
dc.date.accessioned2021-12-08T12:08:24Z
dc.date.available2021-12-08T12:08:24Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33238
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje dětem se zrakovým postižením v předškolním věku. V teoretické části jsou představeny především ty nejčastější typy zrakových vad v dětském věku. Bakalářská práce se dále zabývá dopadem zrakového postižení na vývoj dítěte a podpůrným činnostem, které jsou specifické pro předškolní výchovu těchto dětí. Praktická část je tvořena zásobníkem činností vhodných pro celkový rozvoj dítěte se zrakovým postižením, který je doplněn o vlastní doporučení. Dále je v praktické části vyhotovena reflexe některých z činností, které byly prováděny s pěti konkrétními dětmi ve speciální mateřské škole.cze
dc.format51s. (88 671)
dc.format51s. (88 671)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzrakové postiženícze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectzraková ostrostcze
dc.subjecthracze
dc.subjectreedukace zrakucze
dc.subjectvisual impairmenteng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectvisual acuityeng
dc.subjectplayeng
dc.subjectreeducation of sighteng
dc.titleDěti předškolního věku se zrakovým postiženímcze
dc.title.alternativePreschool children with visual disabilitieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46890
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on preschool children suffering from visual impairment. The most common types of childhood sight disorders are described in the first theoretical part. Further on this thesis focuses on the impact of visual impairment on a child´s development as well as supporting activities specific to preschool education of these children. The second practical part contains an activity file suitable to overall development of a child suffering from visual impairment that is followed with recommendations. This part also includes a feedback on some activities which were performed with five particular children attending a kindergarten for children with special needs.eng
dc.date.accepted2017-06-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam