Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorŠejbová, Barbora
dc.date.accessioned2021-12-08T12:08:25Z
dc.date.available2021-12-08T12:08:25Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33239
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na výzkum spolupráce mezi učitelkami a rodiči ve vybraných mateřských školách v Českých Budějovicích. Jak spolupráce probíhá, co je potřebné ke kvalitní spolupráci, jak spolupráci vnímají učitelky a jak rodiče a v neposlední řadě, zda vůbec ke spolupráci dochází a v jakých oblastech. Bakalářská práce je složena z teoretické a praktické části. V teoretické části uvádím, co je to spolupráce, jaké má formy, jak je spolupráce vnímána z pohledu učitelky a rodiče a jak se vzájemná spolupráce buduje. V praktické části jsou vyhodnoceny rozhovory, které byly s respondenty provedeny.cze
dc.format53 s., (84 919)
dc.format53 s., (84 919)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSpoluprácecze
dc.subjectučitelkacze
dc.subjectrodičcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectCooperationeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectparenteng
dc.subjectcommunicationeng
dc.titleVzájemné podporování a utužování vztahů učitelek a rodičů vybraných mateřských škol v Českých Budějovicíchcze
dc.title.alternativeMutual support and strengthening of relations between teachers and parents of selected kindergartens in České Budějoviceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46951
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the research of cooperation between teachers and parents in selected kindergartens in České Budějovice. How is cooperation going on, what is needed for quality cooperation, how teachers and parents feel about cooperation, and last but not least, whether cooperation is ever happening and in what areas. The bachelor thesis is composed of theoretical and practical part. In the theoretical part, I say what cooperation is, how the forms are, how cooperation is perceived from the point of view of the teacher and the parent and how the cooperation is being built. In the practical part, the interviews that were conducted with the respondents were evaluated.eng
dc.date.accepted2017-08-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam