Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorBielková, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-08T12:08:29Z
dc.date.available2021-12-08T12:08:29Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33242
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem Emoční rovina při zahájení školní docházky se věnuje velmi aktuálnímu tématu, a to důležitosti emoční zralosti při vstupu do první třídy základní školy. Autorka věnuje pozornost seznámení se samotným pojmem emoce, otázce připravenosti na zahájení školní docházky; emoční zralosti, emočním kompetencím, emoční inteligenci; možnostem a zákonitostem rozvoje dětské osobnosti v oblasti emoční gramotnosti, rozdílům mezi mateřskou školou a základní školou a zabývá se také otázkou zvládání úspěchu a neúspěchu. V praktické části najdeme, jak emoční oblast u dítěte podporovat a rozvíjet směrem ke zvládnutí školních nároků. Pomocí metody pozorování a rozhovoru s učitelkami mateřské školy je zde zodpovězeno na otázky týkající se emoční zralosti, a to například: jak se projevují obtíže spojené s emoční nevyzrálostí dítěte, jaké mohou nastat problémy při nástupu takového dítěte do první třídy, prostřednictvím jakých aktivit může k rozvoji emočních kompetencí přispět mateřská škola atd.cze
dc.format70 s.
dc.format70 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectemocecze
dc.subjectškolní připravenostcze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectemoční zralostcze
dc.subjectemoční gramotnostcze
dc.subjectemoční inteligencecze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectemotioneng
dc.subjectschool readinesseng
dc.subjectemotional maturityeng
dc.subjectemotional literacyeng
dc.subjectemotional intelligenceeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.titleEmoční rovina při zahájení školní docházkycze
dc.title.alternativeEmotional plane when starting schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46971
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis entitled Emotional level at the start of school is devoted to a very topical theme and the importance of emotional maturity at entry into first class of primary school. The author pays attention to acquaint themselves with the concept of emotion on the readiness to start school; emotional maturity, emotional competencies, emotional intelligence; possibilities and patterns of development of children's personality in emotional literacy, differences between kindergarten and elementary school and also addresses the question of dealing with success and failure. In practical section there, how emotional aspects in child support and develop towards mastering school requirements. Using the methods of observation and conversation with the kindergarten teachers is answered to questions about emotional maturity, for example: how to show the difficulties associated with emotional immaturity of a child, what problems may occur at the onset of such a child in first class, through which activities can to development of emotional competencies contribute kindergarten etc.eng
dc.date.accepted2017-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam