Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPodhrázská, Dita
dc.contributor.authorHlasová, Zuzana
dc.date.accessioned2021-12-08T12:08:31Z
dc.date.available2021-12-08T12:08:31Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33244
dc.description.abstractBakalářská práce nabízí pedagogům inspiraci pohybových her s předškolními dětmi. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část pojednává o charakteristických změnách, ke kterým dochází v předškolním věku. Popisuje změny ve fyziologickém a psychologickém vývoji a detailněji rozebírá motorický vývoj předškolních dětí. Další kapitola se zabývá pohybovými činnostmi, principy zatěžování a pohybovými omezeními předškolních dětí. Poslední kapitola teoretické části se věnuje především pohybovým dovednostem, zejména však pohybové obratnosti. Výzkumná část předkládá výsledky dotazníkového šetření, jež vyplňovali rodiče předškolních dětí. V praktické části je vypracován blok pohybových her, které vedou k rozvoji obratnosti dětí. Hry jsou do celků rozděleny podle pomůcek, na hry s míči, s padákem, s barevnými koberečky a hry bez pomůcek. U každé hry je nastíněn popis, motivace a konkretizovaný výstup. Navíc jsou uvedeny poznámky, na co si dát pozor v každé hře, které vznikly na základě praxe.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmotorikacze
dc.subjectpohybová aktivitacze
dc.subjectpohybová dovednostcze
dc.subjectobratnostcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectmotor skillseng
dc.subjectphysical activityeng
dc.subjectphysical dexterityeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.titlePohybové činnosti pro rozvoj obratnosti předškolních dětícze
dc.title.alternativePhysical activities for preschool children to develope their dexterityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46973
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis offers teachers inspiration how to perform physical games with preschool children. The work consists of theoretical and practical parts. The theoretical part discusses the characteristic changes that occur in the preschool age. It describes changes in physiological and psychological development and discusses in detail motor development of preschool children. The next chapter deals with physical activities, principles of loading and physical limitations of preschool children. The last chapter of the theoretical part focuses on motor skills especially on physical dexterity. Research section presents the results of the questionnaires, which were filled by parents of preschool children. A block of physical games leading to children dexterity development is drafted in the practical part. Games are divided into units based on the using equipments, games with balls, parachute, coloured rugs, games without equipment. Each game is outlined by a description, motivation and a specified output. Additional notes from practise can help how to give a special attention by each game.eng
dc.date.accepted2017-04-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam