dc.contributor.advisor | Hošpesová, Alena | |
dc.contributor.author | Svobodová, Žaneta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:08:43Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:08:43Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33254 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je zmapování přístupů učitelů soukromých mateřských škol k výchovné práci. Práce má 2 části. V teoretické části jsou shrnuta východiska práce v tematických okruzích: předškolní vzdělávání, soukromé instituce zajišťující péči o předškolní dítě, učitel mateřské školy. Empirická část popisuje kvalitativní šetření s pěti učitelkami pracujícími v soukromých mateřských školách. Šetření bylo zaměřené na zjištění charakteristik, které vyjadřují postoj těchto učitelek k výchovné práci. S učitelkami byly vedeny hloubkové rozhovory, ty byly poté přepsány a zpracovány otevřeným kódováním. Jako hlavní charakteristiky jsem identifikovala: počty dětí ve třídách, čas příchodu dětí do MŠ, individuální přístup, nadstandardní možnosti, nadstandardní pomůcky. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | PŘÍSTUP UČITELŮ | cze |
dc.subject | UČITEL V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ | cze |
dc.subject | PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ | cze |
dc.subject | SOUKROMÁ MATEŘSKÁ ŠKOLA | cze |
dc.subject | TEACHERS´ APPROACHES | eng |
dc.subject | TEACHERS IN PRESCHOOL EDUCATION | eng |
dc.subject | PRESCHOOL EDUCATION | eng |
dc.subject | PRIVATE KINDERGARTENS | eng |
dc.title | Přístupy učitelů soukromých mateřských škol k výchovné práci | cze |
dc.title.alternative | Kindergarten teachers' attitude to educational practice | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 47093 | |
dc.description.abstract-translated | The goal of the bachelor's thesis is to map the approaches to educational work of private kindergartens´ teachers. The thesis has two parts. In the theoretical part the background concepts are summarized: early childhood education, private institutions providing child care for preschool children, kindergarten´s teacher. The empirical part describes the qualitative survey with five teachers working in private kindergartens. Survey was focused on finding the characteristics that reflect teachers´ approaches to educational work. I conducted in-depth interviews with teachers. The interviews were transcribed and processed by open coding. I identified the main characteristics: the number of children in the classroom, time of children's entrance to kindergarten, individual attitude, extra options, extra equipment. | eng |
dc.date.accepted | 2017-04-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |