Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNota, Josef
dc.contributor.authorMoravcová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T12:08:46Z
dc.date.available2021-12-08T12:08:46Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33257
dc.description.abstractV bakalářské práci se zabývám netradičními metodami a formami práce při hudební výchově v mateřských školách. V teoretické části této práce je popsán vývoj sluchového vnímání a definována hudebnost. Dále definuji a popisuji tradiční i netradiční metody a formy práce. Praktickou část tvoří pedagogický kvalitativní výzkum, jenž se zaměřuje na metody a formy práce v mateřských školách s alternativním zaměřením. Hlavním cílem výzkumu je zjistit, jaký mají učitelé mateřských škol alternativního zaměření postoj k hudbě a zjistit, v čem se jejich postoj liší od učitelů jiných mateřských škol (bez alternativního zaměření, s jiným alternativním zaměřením).cze
dc.format59 s.
dc.format59 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthudební výchovacze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectalternativní směry vzdělávánícze
dc.subjectmusiceng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectalternative educationeng
dc.titleNetradiční metody a formy práce v hudební výchově v mateřských školáchcze
dc.title.alternativeUnordinary Methods and Forms of Activities in Music in Kindergartenseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47216
dc.description.abstract-translatedMy bachelor thesis deals with unordinary methods and forms of activities in music in kindergartens. The theoretical part describes a development of auditory perception and musicality. This is followed by traditional and non-traditional (unordinary) methods and forms of activities. Practicional part is a pedagogical qualitative research, which based on the methods and forms of activities in kindergartens with alternative education. Main purpose of my research is to find out attitude to music of teachers in kindergartens with alternative education and find out what their attitude is different from other teachers of kindergartens (with other alternative education, without alternative education).eng
dc.date.accepted2017-04-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam