Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavlisová, Helena
dc.contributor.authorKučerová, Pavlína
dc.date.accessioned2021-12-08T12:08:50Z
dc.date.available2021-12-08T12:08:50Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33260
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá připraveností mateřských škol na inkluzi. Cílem práce je zjistit, jak jsou o konceptu inkluzivního vzdělávání informováni pedagogičtí pracovníci, jak si přestavují inkluzivní mateřskou školu a zda se koncept inkluze odráží v kultuře, politice a praxi školy. Teoretická část obsahuje kapitoly věnující se systému předškolního vzdělávání v České republice, vývojem dítěte předškolního věku, definicí pojmu dětí, žáci, studenti se speciálními vzdělávacími potřebami a inkluzi ve vzdělávání. Praktická část je zaměřená na výsledky výzkumného šetření, které bylo prováděno v mateřských školách na Třebíčsku. Pro výzkum jsem využila kombinaci kvantitativního a kvalitativního výzkumu.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectInkluzecze
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycze
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectinclusive educationeng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectspecial educational needseng
dc.titlePřipravenost mateřských škol na inkluzicze
dc.title.alternativePreparing kindergarten for inclusioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47302
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis is about the preparedness on inclusion in kindergartens. The main goal of this work is to find out how is the educational stuff informed about the concept of the inclusive education. What is their idea of the typical inclusive kindergarten. The next goal is to determine if this concept reflects in culture, politics and practice of the school.The theoretical part containes parts of the system of preschool age in the Czech Republic, preschool child´s evolution, definition of the children, pupils and students with special educational needs and inclusion in education. Practical part includes the results of the research taken in the kindergartens in Třebíč and its surroundings. For the research I used combination of quantitative and qualitative method.eng
dc.date.accepted2017-04-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam