dc.contributor.advisor | Havlisová, Helena | |
dc.contributor.author | Kučerová, Pavlína | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:08:50Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:08:50Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33260 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá připraveností mateřských škol na inkluzi. Cílem práce je zjistit, jak jsou o konceptu inkluzivního vzdělávání informováni pedagogičtí pracovníci, jak si přestavují inkluzivní mateřskou školu a zda se koncept inkluze odráží v kultuře, politice a praxi školy. Teoretická část obsahuje kapitoly věnující se systému předškolního vzdělávání v České republice, vývojem dítěte předškolního věku, definicí pojmu dětí, žáci, studenti se speciálními vzdělávacími potřebami a inkluzi ve vzdělávání. Praktická část je zaměřená na výsledky výzkumného šetření, které bylo prováděno v mateřských školách na Třebíčsku. Pro výzkum jsem využila kombinaci kvantitativního a kvalitativního výzkumu. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Inkluze | cze |
dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | speciální vzdělávací potřeby | cze |
dc.subject | inclusion | eng |
dc.subject | inclusive education | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | special educational needs | eng |
dc.title | Připravenost mateřských škol na inkluzi | cze |
dc.title.alternative | Preparing kindergarten for inclusion | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 47302 | |
dc.description.abstract-translated | This Bachelor thesis is about the preparedness on inclusion in kindergartens. The main goal of this work is to find out how is the educational stuff informed about the concept of the inclusive education. What is their idea of the typical inclusive kindergarten. The next goal is to determine if this concept reflects in culture, politics and practice of the school.The theoretical part containes parts of the system of preschool age in the Czech Republic, preschool child´s evolution, definition of the children, pupils and students with special educational needs and inclusion in education. Practical part includes the results of the research taken in the kindergartens in Třebíč and its surroundings. For the research I used combination of quantitative and qualitative method. | eng |
dc.date.accepted | 2017-04-18 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |