Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavlisová, Helena
dc.contributor.authorMunduchová, Pavla
dc.date.accessioned2021-12-08T12:08:51Z
dc.date.available2021-12-08T12:08:51Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33261
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je zjistit názory předškolních pedagogů na jejich připravenost na inkluzivní vzdělávání. Má práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části se zabývám problematikou, kdo je předškolní pedagog, jeho osobností, jaké by měl splňovat profesní kompetence, kvalifikační předpoklady a přípravou předškolních pedagogů k edukaci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Zpracovávám pojmy integrace a inkluze, porovnávám je a zjišťuji podmínky k úspěšné integraci a inkluzi. Dále definuji dítě se speciálními vzdělávacími potřebami, zmiňuji se o individuálním vzdělávacím plánu, o službách poradenských zařízení a o náplni činnost školního speciálními pedagoga. Obsahem praktické části je zpracování názorů předškolních pedagogů o inkluzi a jejich připravenosti na inkluzivní vzdělávání.cze
dc.format64s. (106 535 znaků)
dc.format64s. (106 535 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectintegracecze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícze
dc.subjectpředškolní pedagogcze
dc.subjectdítě se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectinclusive educationeng
dc.subjecta preschool teachereng
dc.subjecta child with the special educational needseng
dc.titlePřipravenost předškolních pedagogů na inkluzivní vzdělávánícze
dc.title.alternativePreparedness of preschool teachers for inclusive educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47305
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to find out opinions of preschool teachers on their preparedness for inclusive education. The thesis is composed of theoretical and practical part. The theoretical part is focused on a preschool teacher and their character, professional competences and qualification requirements that they should meet and obtain. It also deals with preparation of preschool teachers for education of children with special educational needs. The theoretical part also defines and compares the terms integration and inclusion and inquires successful conditions for both integration and inclusion. Furthermore, this bachelor thesis explains who a child with special educational needs is; discusses individual educational plan, services of counselling centers and overall work duties of special education teacher. The aim of the practical part is to compare opinions of preschool teachers about inclusion and their preparedness for inclusive education.eng
dc.date.accepted2017-06-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam