Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNosková, Milena
dc.contributor.authorPeštová, Alena
dc.date.accessioned2021-12-08T12:09:01Z
dc.date.available2021-12-08T12:09:01Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33269
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá specifickými poruchami učení, zejména pak těmi, které nejvíce ovlivňují výuku českého jazyka. Práce se tedy detailněji zaměřuje na dyslexii, dysgrafii a dysortografii. Teoretická část se věnuje problematice specifických poruch učení, jejich projevům, příčinám či výskytu. Tato část dále popisuje diagnostiku poruch učení, úlevy, které jsou realizovány pro diagnostikované jedince a dopad na výuku českého jazyka. Důležité poznatky obsahuje praktická část, jež se skládá z rozhovoru s vyučující českého jazyka, z pozorování žáků s poruchami učení a rozboru jejich písemného projevu.cze
dc.format66 s.
dc.format66 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectdysgrafiecze
dc.subjectdysortografiecze
dc.subjectúlevycze
dc.subjectdopad na výuku českého jazykacze
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncze
dc.subjectspecific learning disorderseng
dc.subjectdyslexiaeng
dc.subjectdysgraphiaeng
dc.subjectdysortographiaeng
dc.subjectfacilitationseng
dc.subjectimpact on teaching Czech classeseng
dc.subjectindividual education planeng
dc.titleSpecifické poruchy učení a jejich dopad na výuku českého jazykacze
dc.title.alternativeSpecific learning disorders and their impact on teaching Czech classeseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47392
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on specific learning disorders, mainly on these which have the biggest impact on teaching Czech classes. The thesis focuses on dyslexia, dysgraphia and dysortographia in more details. The theoretical part deals with the issue of specific learning disorders and describes their manifestations, causes or occurrence. This part also describes diagnostics of the disorders, facilitations realized for the pupils and the impact on teaching Czech classes. The practical part of the thesis contains important information. It is consisted from interview with a teacher of the Czech language, from observing pupils with specific learning disorders and from analysis of their written language.eng
dc.date.accepted2017-06-12
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-AJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠimková, Ivana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam