dc.contributor.advisor | Nosková, Milena | |
dc.contributor.author | Peštová, Alena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:09:01Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:09:01Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33269 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá specifickými poruchami učení, zejména pak těmi, které nejvíce ovlivňují výuku českého jazyka. Práce se tedy detailněji zaměřuje na dyslexii, dysgrafii a dysortografii. Teoretická část se věnuje problematice specifických poruch učení, jejich projevům, příčinám či výskytu. Tato část dále popisuje diagnostiku poruch učení, úlevy, které jsou realizovány pro diagnostikované jedince a dopad na výuku českého jazyka. Důležité poznatky obsahuje praktická část, jež se skládá z rozhovoru s vyučující českého jazyka, z pozorování žáků s poruchami učení a rozboru jejich písemného projevu. | cze |
dc.format | 66 s. | |
dc.format | 66 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
dc.subject | dyslexie | cze |
dc.subject | dysgrafie | cze |
dc.subject | dysortografie | cze |
dc.subject | úlevy | cze |
dc.subject | dopad na výuku českého jazyka | cze |
dc.subject | individuální vzdělávací plán | cze |
dc.subject | specific learning disorders | eng |
dc.subject | dyslexia | eng |
dc.subject | dysgraphia | eng |
dc.subject | dysortographia | eng |
dc.subject | facilitations | eng |
dc.subject | impact on teaching Czech classes | eng |
dc.subject | individual education plan | eng |
dc.title | Specifické poruchy učení a jejich dopad na výuku českého jazyka | cze |
dc.title.alternative | Specific learning disorders and their impact on teaching Czech classes | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 47392 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis focuses on specific learning disorders, mainly on these which have the biggest impact on teaching Czech classes. The thesis focuses on dyslexia, dysgraphia and dysortographia in more details. The theoretical part deals with the issue of specific learning disorders and describes their manifestations, causes or occurrence. This part also describes diagnostics of the disorders, facilitations realized for the pupils and the impact on teaching Czech classes. The practical part of the thesis contains important information. It is consisted from interview with a teacher of the Czech language, from observing pupils with specific learning disorders and from analysis of their written language. | eng |
dc.date.accepted | 2017-06-12 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJu-AJu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Šimková, Ivana | |