dc.contributor.advisor | Bílková, Zuzana | |
dc.contributor.author | Čedíková, Anna | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:09:22Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:09:22Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33284 | |
dc.description.abstract | Cílem mé bakalářské práce je popsat, jak probíhají individuální logopedická sezení s dětmi s ADHD. Bakalářská práce je rozdělená na teoretickou a výzkumnou část. V teoretické části se zabývám poruchou pozornosti s hyperaktivitou a narušenou komunikační schopností u dětí s ADHD. Ve výzkumné části popisuji, jak se chovají děti s ADHD při individuálním logopedickém sezení a jak logopedi vedou tato sezení. | cze |
dc.format | 63 s. (74297 znaků) | |
dc.format | 63 s. (74297 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | ADHD | cze |
dc.subject | porucha pozornosti s hyperaktivitou | cze |
dc.subject | narušená komunikační
schopnost | cze |
dc.subject | individuální logopedické sezení | cze |
dc.subject | logoped | cze |
dc.subject | logopedická intervence | cze |
dc.subject | ADHD | eng |
dc.subject | attention deficit hyperactivity disorder | eng |
dc.subject | impaired communication
skills | eng |
dc.subject | individual speech therapy session | eng |
dc.subject | speech therapist | eng |
dc.subject | speech therapy | eng |
dc.title | Narušená komunikační schopnost u dětí s ADHD | cze |
dc.title.alternative | Communication difficulties of children with ADHD | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 47590 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of my thesis is to describe the course of a speech therapy session for children
suffering from ADHD. This thesis is divided into a theoretical and research section. In
the theoretical section I analyze the attention deficit hyperactivity disorder and impaired
communication skills of children with ADHD. In the research section I describe the
behavior of children with ADHD during an individual speech therapy session and the
approach speech therapists use. | eng |
dc.date.accepted | 2017-09-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |