dc.contributor.advisor | Garabiková Pártlová, Margareta | |
dc.contributor.author | Tichá, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:09:32Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:09:32Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33291 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena především na problematiku motivace k profesnímu vzdělávání dospělých a jejího vlivu na samotné výsledky vzdělávání, konkrétně ve znalostech kancelářské aplikace MS Excel.
Teoretická část této práce je věnována problematice vzdělávání dospělých a jejich motivací ke vzdělávání v obecné rovině. Dominantní prostor v práci je pak věnován osobnosti lektora vzdělávání dospělých, jeho schopnostem a kompetencím. V neposlední řadě je v teoretické části práce předestřena čtenářům i otázka možného vlivu lektora na samotný výsledek vzdělávání.
Praktická část práce se opírá o dotazníkové šetření a testování znalostí účastníků vzdělávání programem GEDU. V dotazníkovém šetření je zjišťována vstupní motivace účastníků ke vzdělávání a možnost využití získaných znalostí v praxi. Respondenti jsou také dotazováni na míru subjektivního posunu ve znalostech v souvislosti s motivací lektora. Cílem výzkumného šetření je zjistit, zda v průběhu školení nastává posun ve znalostech účastníka výzkumu, kdy původní znalosti kancelářské aplikace MS Excel nejsou důležité.
Závěrečná část práce je věnována shrnutí výsledků výzkumu, kdy je dokládáno, jak účastník výzkumu vnímá lektora a jak vysokou subjektivně pociťuje motivaci ze strany osobnosti lektora v souvislosti s ostatními motivačními faktory. Dále je dokumentována subjektivní i skutečná míra posunu účastníků ve znalostech a vědomostech MS Excel. | cze |
dc.format | 67 s. (108 064 znaků) | |
dc.format | 67 s. (108 064 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | lektor | cze |
dc.subject | účastník vzdělávání | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | profesní vzdělávání | cze |
dc.subject | znalosti | cze |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | participant of education | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | professional education | eng |
dc.subject | knowledge | eng |
dc.title | Vztah mezi mírou motivace a dosaženými výsledky v procesu vzdělávání dospělých | cze |
dc.title.alternative | The Relationship between Level of Motivation and Achieved Results in Adult Education Process | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 47625 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis focuses mainly on the issue of a motivation to professional education of adults and its influence on the results of the education, in particular the knowledge of the office application MS Excel.
The theoretical part of this thesis deals with the issue of education of adults and their motivation to education in general terms. In this part the personality of a teacher of adults, his/her abilities and competences, is discussed extensively. In the following part the author focuses on the possible influence of a teacher on the result of education.
The practical part is based on the questionnaire survey and tests of knowledge of participants of education by the GEDU program. In the survey the input motivation of the participants to education, the possibility to use the gained knowledge in practice and the possible influence of the personality of the teacher on the results of education, mainly concerning the subjective shift of knowledge, is examined.
The aim of the research is to ascertain whether there is a shift of knowledge of the participants during the training, considering that the initial knowledge of the office application MS Excel is not important.
The final part of this thesis summarizes results of this research. It is showed how the participant of the research perceives the teacher and to what extent is the personality of the teacher important in connection to other motivational factors. Finally, the subjective and the real shift of knowledge of MS Excel of the participants is illustrated. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |