dc.contributor.advisor | Andrášová, Hana | |
dc.contributor.author | Vopálenská, Aneta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:09:41Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:09:41Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33297 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá výběrem gramatického učiva v učebnicích pro začátečníky, Beste Freunde 1 a Macht mit. Teoretická část práce popisuje především pojem gramatika, a jakou roli ve výuce hrají Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a Společný evropský referenční rámec pro jazyky.
Praktickou část tvoří analýza učebních souborů Beste Freunde 1 a Macht mit. Učební soubory jsou porovnávány mezi sebou a zároveň je zkoumáno, zda odpovídají požadavkům Společného evropského referenčního rámce. V důsledku této analýzy je zjištěno, že učebnice ne zcela odpovídají všem požadavkům SERR a zároveň tak nekorespondují s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, což je závazný materiál. | cze |
dc.format | 54 s. ( 70 920) | |
dc.format | 54 s. ( 70 920) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Gramatika | cze |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program | cze |
dc.subject | Společný evropský referenční rámec | cze |
dc.subject | Beste Freunde 1 | cze |
dc.subject | Macht mit | cze |
dc.title | Výběr gramatického učiva v učebnicích němčiny pro začátečníky | cze |
dc.title.alternative | The selection of grammar curriculum in German textbooks for beginners. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 47643 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis deals with the selection of grammatical subject in textbooks for beginners Beste Freunde 1 and Macht mit. The theoretical part describes mainly the term of grammar, and what role plays the Framework Education Programme for Elementary Education and the Common European Framework of Reference for Languages in education.
The practical part consists the analysis of the teaching files Beste Freunde 1 and Macht mit. The teaching parts are compared among themselves and at the same time, it is examined whether they correspond to the requirements of the Common European Framework of Reference for Languages.
As a result of this analysis, it is found that the teaching files do not completely correspond to all requirements of the CEFR and at the same time, do not correspond with the Framework Education Programme for Elementary Education, which is a binding document. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NJu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kusová, Jana | |