Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAndrášová, Hana
dc.contributor.authorVopálenská, Aneta
dc.date.accessioned2021-12-08T12:09:41Z
dc.date.available2021-12-08T12:09:41Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33297
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá výběrem gramatického učiva v učebnicích pro začátečníky, Beste Freunde 1 a Macht mit. Teoretická část práce popisuje především pojem gramatika, a jakou roli ve výuce hrají Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a Společný evropský referenční rámec pro jazyky. Praktickou část tvoří analýza učebních souborů Beste Freunde 1 a Macht mit. Učební soubory jsou porovnávány mezi sebou a zároveň je zkoumáno, zda odpovídají požadavkům Společného evropského referenčního rámce. V důsledku této analýzy je zjištěno, že učebnice ne zcela odpovídají všem požadavkům SERR a zároveň tak nekorespondují s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, což je závazný materiál.cze
dc.format54 s. ( 70 920)
dc.format54 s. ( 70 920)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectGramatikacze
dc.subjectRámcový vzdělávací programcze
dc.subjectSpolečný evropský referenční rámeccze
dc.subjectBeste Freunde 1cze
dc.subjectMacht mitcze
dc.titleVýběr gramatického učiva v učebnicích němčiny pro začátečníkycze
dc.title.alternativeThe selection of grammar curriculum in German textbooks for beginners.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47643
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis deals with the selection of grammatical subject in textbooks for beginners Beste Freunde 1 and Macht mit. The theoretical part describes mainly the term of grammar, and what role plays the Framework Education Programme for Elementary Education and the Common European Framework of Reference for Languages in education. The practical part consists the analysis of the teaching files Beste Freunde 1 and Macht mit. The teaching parts are compared among themselves and at the same time, it is examined whether they correspond to the requirements of the Common European Framework of Reference for Languages. As a result of this analysis, it is found that the teaching files do not completely correspond to all requirements of the CEFR and at the same time, do not correspond with the Framework Education Programme for Elementary Education, which is a binding document.eng
dc.date.accepted2017-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKusová, Jana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam