Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorDoležalová, Eva
dc.date.accessioned2021-12-08T12:09:56Z
dc.date.available2021-12-08T12:09:56Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33307
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzovat výchovu, vzdělávací i logopedickou podporu dívky s vývojovou dysfázií a to od narození do 10 let. Práce odkrývá i problémy a příklady dobré praxe. Teoretická část se zabývá vývojovou dysfázií její terminologií, symptomatologií, etiologií, diagnostikou a terapií, dále také možnostmi vzdělávání dětí s touto vadou. Obsahem praktické části je případová studie dívky, která navštěvovala běžnou mateřskou školu a nyní se vzdělává v běžné základní škole. Studie je zaměřena na konkrétní projevy vývojové dysfázie, logopedickou intervenci, podporu rodiny a vzdělávacích zařízení. Odkrývá problémy, které ve vývoji dívky nastaly, i jejich řešení.cze
dc.format55
dc.format55
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVývojová dysfáziecze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectlogopedická péče.cze
dc.subjectDevelopmental dysphasiaeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectspeech therapy.eng
dc.titlePodpora dítěte s vývojovou dysfázií do 10 let věkucze
dc.title.alternativeSupport of a Child with Specific Language Impairment up to 10 Yearseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47687
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is analysis of upbringing, education and speech therapy support of the girl with developmental dysphasia from birth up to 10 birthday. thesis reveal problems and good examples of practice. In theoretical chapter.will be composed developmental dysphasia, its terminology, sympatology etiology, diagnosis and therapy, further also options of education of chirldren with this dysfunction. In practical chapter will be composedcase study of the girl, which visited normal kindergarden school and now is integrated in normal elementary school. In thesis will be describe manifestations of developmental dysphasia, speech therapy intervention, support of the family and educatioanl institution.eng
dc.date.accepted2017-04-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam