dc.contributor.advisor | Šimandl, Václav | |
dc.contributor.author | Voruda, Radek | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:10:14Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:10:14Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-07-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33319 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je zjištění situace na základních školách, co se týče využití mobilních zařízení při výuce. Zmapoval jsem za pomoci mnohonásobné
případové studie přístup škol v rámci Jihočeského kraje k mobilním zařízením jako jsou mobilní telefony a tablety. Průzkum probíhal mezi mnou, autorem této
bakalářské práce, a určitým učitelem dané školy, kdy já prováděl hloubkový
rozhovor. Výstupem z rozhovoru jsou poznámky výzkumníka, nebo prioritně (při
souhlasu učitele) v podobě audio nahrávky pro větší autentičnost. Ze získaných informací jsem zjistil, zda ve skutečnosti dochází k omezení využití zařízení při výuce. Poté došlo k porovnání tohoto opatření vzhledem ke školnímu řádu, o který jsem se taktéž zajímal. Dalším přínosem je objevení faktorů, které tvoří učitelovo rozhodnutí. V teoretické části uvedu příklady vhodného využití mobilních zařízení ve výuce a jeho přínosy. Vše vychází z nasbíraných informací z praktické části nebo ze získaných vědomostí z literatury. | cze |
dc.format | 52s. ( 88 949 znaků) | |
dc.format | 52s. ( 88 949 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Mobilní zařízení; pohled učitelů; využití zařízení při výuce; základní škola; druhý stupeň; přínosy a negativa; | cze |
dc.subject | Mobil devices; view of teachers to using mobile devices in education; primary
schools; benefits and negative aspect; | eng |
dc.title | Využití mobilních zařízení při výuce | cze |
dc.title.alternative | The use of mobile devices during the instruction at lower secondary schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 47710 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this work si determine the situation in lower primary school regarding to use of mobile devices in the classroom. I am showing with help of multiple case studies approach schools in South Bohemian Region to mobile devices such as mobile phones and tablets. Exploration was conducted between author of thesis and teacher in a one of the schools. At the end of interviews, the data are available. That I earns in the form of text or primary (with contest of the teacher) in audio form for greater authenticity. From collected information was further determine that if in a reality is that limitation used. After that, it was comparison of this provision with rules of school (that school rules I'm able to know). Another benefits of factors that make teacher's decision were discovery. In the teheoretical part, on examples of appropriate I'm showing use of mobile devices in education. Everything is based on information collected from the practical part or from the knowledge gained from
literature. | eng |
dc.date.accepted | 2017-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | TchVu-ITu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |