Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorBartuška, Václav
dc.date.accessioned2021-12-08T12:10:40Z
dc.date.available2021-12-08T12:10:40Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33335
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na hodnocení ve vyučování z pohledu žáků středních škol. Teoretická část zahrnuje informace a problematice hodnocení ve vyučování. Dále jsou v teoretické části zpracovány základní teoretické poznatky o hodnocení ve vyučování. Jsou zde popsány cíle, metody a formy hodnocení se zaměřením na objektivitu a subjektivitu v hodnocení žáka učitelem. V empirické části bude provedeno dotazníkové šetření s cílem zjistit, jakým způsobem posuzují hodnocení ve vyučování žáci středních škol. Dotazník poskytuje snadné, přesné a rychlé vyhodnocení a dobrou možnost srovnání. Dále obsahuje výsledky výzkumu, který byl proveden u žáků střední školy. Výsledky jsou zaznamenány v grafech doplněných komentáři. Grafy přesně ukazují, jak žáci nahlížejí na stanovené otázky z dotazníku. Závěr obsahuje shrnutí poznatků, které z práce vyplývají.cze
dc.format81 s. (113 350 znaků)
dc.format81 s. (113 350 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectHodnocenícze
dc.subjectsebehodnocenícze
dc.subjectklasifikacecze
dc.subjectslovní hodnocenícze
dc.subjectstudentcze
dc.subjectstřední školacze
dc.subjectvýzkum.cze
dc.subjectAssessmenteng
dc.subjectself-assessmenteng
dc.subjectclassificationeng
dc.subjectverbal evaluationeng
dc.subjectstudenteng
dc.subjecthigh schooleng
dc.subjectresearch.eng
dc.titleHodnocení ve vyučování z pohledu žáků středních školcze
dc.title.alternativeThe views of students of secondary school on the assessment in instructioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47798
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on evaluation in teaching from the point of view of secondary school pupils. The theoretical part includes information and issues of assessment in the class. Further the theoretical part of the theoretical knowledge about the evaluation in the teaching is elaborated. Objectives, methods and forms of evaluation are described, focusing on objectivity and subjectivity in the teacher's assessment of the pupil. In the empirical part, a questionnaire survey will be conducted in order to find out how secondary school pupils assess the assessment in the classroom. The questionnaire provides easy, accurate and quick evaluation and good comparison. It also contains the results of the research that was carried out by high school students. The results are recorded in charts supplemented by comments. Graphs accurately show how pupils look at the questions asked from the questionnaire. The conclusion contains a summary of the lessons learned from the work.eng
dc.date.accepted2017-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam