Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorMatuljaková, Ivana
dc.date.accessioned2021-12-08T12:10:48Z
dc.date.available2021-12-08T12:10:48Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33340
dc.description.abstractBakalářská práce mát teoreticko-empirický charakter. V teoretické části práce jsou analyzovány možnosti využití interaktivní tabule ve vyučování odborných předmětů. Cílem empirické části práce je zjistit, zda učitelé používají interaktivní tabuli při výuce odborného předmětu, jakým způsobem ji využívají (popřípadě, proč ji nevyužívají), dále jaké mají učitelé a žáci zkušenosti s využíváním interaktivní tabule při výuce odborných předmětů a jak hodnotí žáci využití interaktivní tabule v odborném předmětu. Pro výzkumné šetření byla použita metoda rozhovoru s učitelem (příp. dle možností pozorování výuky) a dotazníkové šetření pro žáky středních škol. Výzkumným souborem byli učitelé odborných předmětů na středních školách a žáci středních odborných škol.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinteraktivní tabulecze
dc.subjectodborný předmětcze
dc.subjectinteractive whiteboardseng
dc.subjectvocational subjecteng
dc.titleVyužití interaktivní tabule ve výuce odborných předmětů na střední školecze
dc.title.alternativeThe use of interactive whiteboard in teaching vocational subjects in secondary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag47838
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis have a theoretical and empirical character. The theoretical part analyzes the possibilities of using interactive whiteboards in teaching vocational subjects. The aim of the empirical part is to determine whether teachers use the interactive whiteboard to teach a course, how they use it (or why she was not used), then what are the teachers and students experience with the use of interactive whiteboards in teaching vocational subjects and how the students evaluate the use of interactive boards in specialized subject. For a research survey method was used an interview with a teacher and a questionnaire for secondary school pupils. The research group were teachers of vocational subjects in secondary schools and students of secondary vocational schools.eng
dc.date.accepted2017-05-16
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam