dc.contributor.advisor | Kursová, Vlasta | |
dc.contributor.author | Sajtl, Ondřej | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:11:45Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:11:45Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-01-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33373 | |
dc.description.abstract | Obsahem této práce je monitoring a komparace výuky atletiky na základních školách
v Českých Budějovicích. Teoretická část práce obsahuje poznatky o zdraví, pohybové
aktivitě, významu tělesné výchovy a atletice. Dále byl vytvořen dotazník, podle kterého
jsme zjišťovali různé atributy ve výuce atletiky na všech školách. Následně jsme
vytvořili škálu, která nám umožnila zjistit celkové zhodnocení všech škol. Praktickou
část práce jsme soustředili na sběr dat z jednotlivých škol. Výsledky jednotlivých
dotazníkových otázek a celkové výsledky jsou zobrazeny v přehledných grafech. | cze |
dc.format | 67 s. (96 901 znaků). | |
dc.format | 67 s. (96 901 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | atletika | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | tělesná výchova | cze |
dc.subject | pohybové schopnosti | cze |
dc.subject | motorické učení | cze |
dc.subject | běh | cze |
dc.subject | skok | cze |
dc.subject | hod | cze |
dc.subject | athletics | eng |
dc.subject | basic school | eng |
dc.subject | physical education | eng |
dc.subject | motor skills | eng |
dc.subject | motor learning | eng |
dc.subject | run | eng |
dc.subject | jump | eng |
dc.subject | throw | eng |
dc.title | Monitoring a komparace výuky atletiky na ZŠ v Českých Budějovicích | cze |
dc.title.alternative | Monitoring and comparison of teaching athletics at elementary schools in the Czech Budejovice | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 48543 | |
dc.description.abstract-translated | The content of this thesis is monitoring and comparation of athletics education in
basic schools in České Budějovice. Teoretical part includes the knowledge of health,
fyzical activity, the importance of PE and athletics.
We had made the questionare and according to this we found out the atributes of PE
education in all schools. After that we made the spectrum which allowed us to
compare all schools.
The practical part is focused on data collection of each school. The result of individual
questions and final results are shown in charts at the end. | eng |
dc.date.accepted | 2017-02-08 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Tělesná výchova a sport (jednooborové) | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Tělesná výchova a sport | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.description.defence | Posluchač prezentoval v ečl. podobě svoji práci. Komise konstatovala určité zlepšení celkové kvality práce, která je zpracovaná na základní úrovni vysokoškolské kvalifikační práce. Komise vytýká nedostatky v oblasti metodologie, dále poměrně vysoký počet gramatických chyb a formulačních nedostatků. Kapitoli Diskuze a Závěr jsou příliš obecné a stručné. | cze |