Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorVyskočilová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T12:11:46Z
dc.date.available2021-12-08T12:11:46Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33374
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Proměna školní připravenosti dětí z pohledu učitelů základní školy" se věnuje vývoji dítěte v období předškolního věku z hlediska vývojové psychologie. V práci jsou obsaženy definice základních pojmů souvisejících se školní připraveností, metody hodnocení školní připravenosti a možnosti zdokonalování dětí pro školu nepřipravených v oslabených oblastech. V praktické části je realizováno kvalitativní výzkumné šetření metodou polostrukturovaného a narativního rozhovoru, jejichž prostřednictvím byl zkoumán pohled učitelů na změny školní připravenosti v období uplynulých dvaceti let. Výzkumnou skupinou jsou učitelé základních škol působících na prvním stupni, s praxí v učitelské profesi minimálně dvaceti let.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDítě předškolního věkucze
dc.subjectpedagogická diagnostikacze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectškolní připravenost.cze
dc.subjectchild in pre-school age' educational diagnosticeng
dc.subjectschool maturityeng
dc.subjectschool preparation.eng
dc.titleProměny školní připravenosti dětí z pohledu učitelů základní školy.cze
dc.title.alternativeA change of children's attitude towards school preparation from teacher's point of view from primary schoolseng
dc.title.alternativeProměny školní připravenosti dětí z pohledu učitelů základní školy.cze
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag48605
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis "Change of children school preparation from the view of elementary school teachers" is dealing with the developement of child in preschool age from the view of developmental psychology. There are definitions of basic concepts associated with the school preparation and possibilities in further development in children´s weaknesses. Qualitative research investigation by method of half structured and narrative conversation is implemented in practical part of this thesis. Teachers view of changes of school preparation over the last twenty years was studied this way. Elementary school teachers have at least twenty years of practical experience are research group.eng
dc.date.accepted2017-02-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam