dc.contributor.advisor | Lietavcová, Martina | |
dc.contributor.author | Vyskočilová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:11:46Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:11:46Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-01-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33374 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce na téma "Proměna školní připravenosti dětí z pohledu učitelů základní
školy" se věnuje vývoji dítěte v období předškolního věku z hlediska vývojové psychologie.
V práci jsou obsaženy definice základních pojmů souvisejících se školní připraveností,
metody hodnocení školní připravenosti a možnosti zdokonalování dětí pro
školu nepřipravených v oslabených oblastech.
V praktické části je realizováno kvalitativní výzkumné šetření metodou polostrukturovaného
a narativního rozhovoru, jejichž prostřednictvím byl zkoumán pohled
učitelů na změny školní připravenosti v období uplynulých dvaceti let. Výzkumnou
skupinou jsou učitelé základních škol působících na prvním stupni, s praxí v učitelské
profesi minimálně dvaceti let. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Dítě předškolního věku | cze |
dc.subject | pedagogická diagnostika | cze |
dc.subject | školní zralost | cze |
dc.subject | školní
připravenost. | cze |
dc.subject | child in pre-school age' educational diagnostic | eng |
dc.subject | school maturity | eng |
dc.subject | school preparation. | eng |
dc.title | Proměny školní připravenosti dětí z pohledu učitelů základní školy. | cze |
dc.title.alternative | A change of children's attitude towards school preparation from teacher's point of view from primary schools | eng |
dc.title.alternative | Proměny školní připravenosti dětí z pohledu učitelů základní školy. | cze |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 48605 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis "Change of children school preparation from the view of elementary
school teachers" is dealing with the developement of child in preschool age from the
view of developmental psychology. There are definitions of basic concepts associated
with the school preparation and possibilities in further development in children´s weaknesses.
Qualitative research investigation by method of half structured and narrative conversation
is implemented in practical part of this thesis. Teachers view of changes of school
preparation over the last twenty years was studied this way. Elementary school teachers
have at least twenty years of practical experience are research group. | eng |
dc.date.accepted | 2017-02-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |