dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Kovářová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:12:07Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:12:07Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33385 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je analyzovat konkrétní případ dítěte s dětskou mozkovou obrnou v běžné mateřské škole. Teoretická část zpracovává téma dětské mozkové obrny a vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Praktická část obsahuje popis konkrétního vývoje dítěte s dětskou mozkovou obrnou a jeho vzdělávání v běžné mateřské škole. Práce sleduje zejména oblast motoriky, komunikace, samostatnosti a sociálního začlenění. Práce je zpracována na základě ročního pozorování a rozhovorů s pedagogy, rodiči a dětmi. | cze |
dc.format | 53 | |
dc.format | 53 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dětská mozková obrna | cze |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | inkluze | cze |
dc.subject | dítě se speciálními vzdělávacími potřebami | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | childhood cerebral palsy | eng |
dc.subject | integration | eng |
dc.subject | inclusion | eng |
dc.subject | child with special educational needs | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.title | Vzdělávání dítěte s dětskou mozkovou obrnou v běžné mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | The Education of a Child with Cerebral Palsy in a Kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 49045 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of my bachelor thesis is to analyse a particular case of a handicapped child suffering from the cerebral palsy in a mainstream nursery school. The theoretical part deals with the issue of cerebral palsy and the education of children with specific educational needs in nursery schools. The practical part contains the study of the particular development of one child with the cerebral palsy and its educational process in the mainstream nursery school. The thesis observes especially motor skills, communication, autonomy and social inclusion of the child. The thesis has been completed on the basis of annual observation and interviews done with pedagogues, parents and children. | eng |
dc.date.accepted | 2017-06-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |