Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorMatušková, Radka
dc.date.accessioned2021-12-08T12:12:11Z
dc.date.available2021-12-08T12:12:11Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33387
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na pláč dětí předškolního věku, coby výraz některých emocí a prostředek komunikace s vnějším světem. Teoretická část představuje pláč jako jeden z negativních projevů emocí. Přibližuje jejich funkci, význam v životě a poukazuje na rozdílnost pláče mezi pohlavími. Práce poukazuje i na jeho fyziologický význam. Dále popisuje situace mající vliv na zdravý emoční vývoj. Nastíněny jsou i některé koncepty pracující s dětským pláčem, coby strategie v porozumění emocím předškolního dítěte a práce s nimi. V praktické části je prováděn kvalitativní výzkum hloubkovými rozhovory s matkami předškolních dětí. Z výzkumu vyplynuly výrazné rozdíly ve výchovných postojích matek a jejich přístupech k emocím dítěte.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDětský pláčcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectemocecze
dc.subjectpráce s emocemicze
dc.subjectzdravý emoční vývojcze
dc.subjectChildren´s cryeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectemotionseng
dc.subjectwork with emotionseng
dc.subjecthealthy emotional developmenteng
dc.titleDětský pláč jako prostředek komunikace "Jak matky rozumějí emocím svého dítěte?"cze
dc.title.alternativeChildren crying as a Mean of Communicationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag49096
dc.description.abstract-translatedThis bachelor´s work is about preschool children´s cry as an expression of some emotions and as a mean of communication with external world. Theoretical part represent cry as one of the negative show of emotions.It deals with their function, importance in life and it shows the difference of cry between the genders. The work also shows its physiological importance. It describes situations which can influence heathy emotional development.This work also deals with some concepts which work with children´s cry as a strategy for understanding preschool children´s emotions and how to work with them. In practical part the qualitative research is done by depth conversation with preschool children´s mothers. The research results shows that there are significant differences in attitude of mothers in case of upbringing their children and in ways of how they are aproaching the emotions of their child.eng
dc.date.accepted2017-04-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam