Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorBočanová, Dominika
dc.date.accessioned2021-12-08T12:12:51Z
dc.date.available2021-12-08T12:12:51Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33408
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá porovnáváním kreseb dětí mladšího školního věku, konkrétně chlapců ve věku 9-11 let. Teoretická část je zaměřena na specifika období mladšího školního věku, agresi, agresivitu a dětskou kresbu. Obsahem empirické části je smíšený výzkum, jehož hlavním cílem je porovnat kresby chlapců s agresivními tendencemi, s kresbami chlapců, kteří agresivní tendence nemají nebo je mají v mnohem menší míře. Výzkumná otázka se ptá na to, v jakých atributech se kresby obou skupin chlapců liší. Ve výzkumu byl použit Test apercepce ruky, pomocí kterého byl vybrán výzkumný vzorek pro kresbu lidské postavy, prostřednictvím které jsou popisovány rozdíly mezi skupinami na základě stanovených kritérií týkajících se agresivity v kresbě. Výsledky ukazují, že skupina chlapců s agresivními tendencemi z výzkumného vzorku zobrazuje většinu daných kritérií ve větší míře.cze
dc.format65 s.
dc.format65 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectagresecze
dc.subjectagresivitacze
dc.subjectagresivní tendencecze
dc.subjectkresba lidské postavycze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectTest apercepce rukycze
dc.subjectaggressioneng
dc.subjectaggressivityeng
dc.subjectaggressive tendencieseng
dc.subjectdrawing of human a figureeng
dc.subjectprimary school ageeng
dc.subjectThe Hand Testeng
dc.titleAgresivní tendence v kresbě dětí mladšího školního věkucze
dc.title.alternativeAggressive tendencies in drawings of primary school childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50731
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis compares drawings of primary school age children, specifically boys from 9 to 11 years old. Theoretical part focuses on specification of primary school age, aggression, aggressivity and children's drawing. Empirical part's content is a mixed research with main goal of comparing drawings of boys with aggresive tendencies with drawings of boys without these tendencies or with much less of them. The research question asks in what attributes the drawings of both groups of boys are different. In the research The Hand Test was used, through which the research sample for drawing of a human figure was chosen. The drawing describes the differences between the groups based on stated criteria related to aggressivity in drawings. Results show that group of boys with aggressive tendencies from the research sample displays most of the given criteria to a greater extent.eng
dc.date.accepted2017-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMazehóová, Yvona


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam