Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorIcha, Jaroslav
dc.contributor.authorTuroň, Jan
dc.date.accessioned2021-12-08T12:32:23Z
dc.date.available2021-12-08T12:32:23Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2015-12-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/33691
dc.description.abstractVýuka programování bývá zařazována na SŠ a 2. st. ZŠ jako způsob realizace některých bodů RVP. V době vydání této práce jsou tyto zachyceny pouze vágně a přínos programování z pohledu RVP lze tak posoudit pouze volně. Práce rozebírá použitelnost programovacích jazyků používaných při výuce s ohledem na kognitivní schopnosti žáků a studentů a předkládá jejich srovnání, které může sloužit jako podklad pro tvorbu ŠVP.cze
dc.format52 s. (11 000 slov)
dc.format52 s. (11 000 slov)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýuka programovánícze
dc.subjectvýukové programovací jazykucze
dc.subjectEducation of Programmingeng
dc.subjectEducational Programming Languageseng
dc.titleSrovnání výukových programovacích jazyků s ohledem na stupeň kognitivního vývoje studentů středních škol a žáků druhého stupně základních školcze
dc.title.alternativeComparison of Educational Programming Languages with Respect to Cognitive Level of Secondary School Studentseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag41624
dc.description.abstract-translatedEducation of programming language is often included in Czech secondary education as a method of implementation of corresponding school standards. By the time of publishing this thesis, these standards are only vaguely defined, so the effect of teaching programming can't be objectively evaluated from the perspective of the standards. This thesis elaborates on the usability of educational programming languages with respect to cognitive level of secondary school students, which may be used as a founded source in defining standards of particular schools.eng
dc.date.accepted2016-01-19
dc.description.departmentPřírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství informatiky pro střední školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Přírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBakala, Břetislav
dc.contributor.refereeProkýšek, Miloš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam