Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDobeš, Martin
dc.contributor.authorŠtangl, Jiří
dc.date.accessioned2021-12-08T12:56:35Z
dc.date.available2021-12-08T12:56:35Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2016-12-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/34002
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá řešením úloh spojitého numerického modelování v oblasti automobilového průmyslu. Text je rozdělen do dvou hlavních částí. V první části je představen nádržový čerpadlový modul, který je hlavním tématem numerických analýz. Dále je uveden teoretický základ mechaniky kontinua a numerického modelování pomocí metody konečných prvků. Ve druhé části jsou rozebrána dvě témata numerické optimalizace nádržového modulu - tlumení materiálu a kontakt. Obě téma obsahují, kromě praktické analýzy řešení, také podkapitoly vysvětlující důvod optimalizace parametrů modelu v praxi a uvádějící teorii k dané problematice.cze
dc.format84 s., 6 s. příl.
dc.format84 s., 6 s. příl.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMKPcze
dc.subjectmetoda konečných prvkůcze
dc.subjectpružnostcze
dc.subjectplasticitacze
dc.subjecttlumenícze
dc.subjectkontaktcze
dc.subjectsimulacecze
dc.subjectmodelovánícze
dc.subjectFEMeng
dc.subjectfinite element methodeng
dc.subjectelasticityeng
dc.subjectplasticityeng
dc.subjectdampingeng
dc.subjectcontacteng
dc.subjectsimulationseng
dc.titleOptimalizace parametrů úlohy s rázovým zatížením v programu LS-DYNAcze
dc.title.alternativeOptimization of parameters for task under crash impact in LS-DYNA softwareeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag44333
dc.description.abstract-translatedMaster's thesis focuses on numerical modeling of automotive tasks. The text is divided into two main parts. A fuel supply module is the main topic of all numeric analyses of this thesis and it is introduced in the first part. Basics of theoretical continuum mechanics and finite elements method are also explained in the first part. The second part is split into two main topics of the fuel supply module - material damping and contact numerical modeling. Practical reasons for parameter optimization are explained along with particular optimization results and underlying theoretical background.eng
dc.date.accepted2017-01-20
dc.description.departmentPřírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineFyzikální měření a modelovánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Přírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programFyzikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJelínek, Petr
dc.contributor.refereePoláková, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam