Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProšková, Alena
dc.contributor.authorSmržová, Magdaléna
dc.date.accessioned2021-12-09T07:58:43Z
dc.date.available2021-12-09T07:58:43Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-07-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/36164
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá začleněním průřezového tématu mediální výchova do výuky anglického jazyka na gymnáziích. Teoretická část nejprve definuje pojem médií, posléze zasazuje mediální výchovu do českého výukového prostředí a představuje její tematické okruhy. Dále se práce věnuje vzdělávacím oblastem Rámcového vzdělávacího programu a úrovním B1 a B2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Zabývá se také metodickým uchopením výuky mediální výchovy, výukovými zdroji a systémem schvalování doložek učebnicím anglického jazyka podle Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy. Praktická část se věnuje analýze učebnic anglického jazyka pro střední školy a jejich aktivitám se zaměřením na mediální výchovu. Dále praktická část práce prezentuje korpus aktivit navržených podle doporučených očekávaných výstupů průřezového tématu mediální výchova a jejich začlenění do výuky anglického jazyka na gymnáziích.cze
dc.format140 s. (157 460 znaků)
dc.format140 s. (157 460 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprůřezové téma mediální výchovacze
dc.subjectvýuka anglického jazykacze
dc.subjectučebnicecze
dc.subjectaktivitycze
dc.subjectSERRcze
dc.subjectcross-cutting theme of media educationeng
dc.subjectenglish language teachingeng
dc.subjecttextbookseng
dc.subjectactivitieseng
dc.subjectCEFReng
dc.titlePrůřezové téma mediální výchova ve výuce anglického jazyka na gymnáziích.cze
dc.title.alternativeThe Cross-Cutting Theme of Media Education in English Language Classes at Grammar Schools.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag45248
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis focuses on integration of the Cross-Cutting Theme of Media Education in the English language teaching at grammar schools. The theoretical part defines the concept of media, incorporates Media Education in the Czech educational environment and presents its thematic areas. Further on, the thesis deals with educational fields of the Framework Education Programme and the common reference levels B1 and B2 according to The Common European Framework of Reference for Languages. The thesis also focuses on the methodical approach of the teaching of Media Education, then on the educational sources and the system of the approval clauses for English language textbooks of the Ministery of Education. The practical part deals with analysis of the English language textbooks for secondary general education and their activities that focus on Media Education. Then the practical part presents the corpus of suggested activities created on the basis of recommended expected outcomes of Media Education and their integration in the English language teaching at grammar schools.eng
dc.date.accepted2017-09-07
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk a literatura - Francouzský jazykcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeAurová, Miroslava


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam