dc.contributor.advisor | Prošková, Alena | |
dc.contributor.author | Cízlová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:44:10Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:44:10Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-05-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37901 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá tematikou začleňování mobilních dotykových zařízení do výuky francouzského jazyka a možnostmi jejich využití v praxi. Teoretická část se věnuje komplexnímu zmapování této problematiky z různých hledisek didaktického, technického a zejména metodického. V praktické části popisujeme výsledky dotazníkového šetření, které zjišťovalo způsoby zapojování mobilních technologií do hodin francouzštiny na českých školách a postoje učitelů k těmto didaktickým prostředkům. Dále je v praktické části představen přehled multimediálních aplikací včetně návrhu konkrétních aktivit, které lze použít při výuce francouzštiny. | cze |
dc.format | 120 s. (183 312 znaků) | |
dc.format | 120 s. (183 312 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | ICT | cze |
dc.subject | mobilní dotyková zařízení | cze |
dc.subject | tablety | cze |
dc.subject | smartphone | cze |
dc.subject | multimediální aplikace | cze |
dc.subject | francouzský jazyk | cze |
dc.subject | akčně orientovaný přístup | cze |
dc.subject | úloha | cze |
dc.subject | ICT | eng |
dc.subject | mobile touch-screen device | eng |
dc.subject | tablets | eng |
dc.subject | smartphone | eng |
dc.subject | multimedia application | eng |
dc.subject | French | eng |
dc.subject | Task-based learning | eng |
dc.subject | task | eng |
dc.title | Přínosy a úskalí využívání multimediálních aplikací ve výuce francouzského jazyka | cze |
dc.title.alternative | Benefits and Difficulties of Using Multimedia Applications in French Language Teaching | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 45148 | |
dc.description.abstract-translated | The following diploma thesis focuses on the question concerning the implementation and possibilities of using mobile touch-screen devices within the process of French language teaching. The theoretical part presents different aspects of this subject with focus on didactical, technological and especially methodical sides. The practical part describes the results of questionnaire survey in which the methods of including mobile technologies in French lessons on Czech schools and the attitudes of teachers toward these didactic tools were studied. The practical part also includes a list of multimedia applications suitable for French language classes and a set of practical activities whose aim is to show possible usage of free basic mobile application types. | eng |
dc.date.accepted | 2018-06-18 | |
dc.description.department | Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Český jazyk a literatura - Francouzský jazyk | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Aurová, Miroslava | |