Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProšková, Alena
dc.contributor.authorCízlová, Kateřina
dc.date.accessioned2022-03-08T13:44:10Z
dc.date.available2022-03-08T13:44:10Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-05-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37901
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tematikou začleňování mobilních dotykových zařízení do výuky francouzského jazyka a možnostmi jejich využití v praxi. Teoretická část se věnuje komplexnímu zmapování této problematiky z různých hledisek didaktického, technického a zejména metodického. V praktické části popisujeme výsledky dotazníkového šetření, které zjišťovalo způsoby zapojování mobilních technologií do hodin francouzštiny na českých školách a postoje učitelů k těmto didaktickým prostředkům. Dále je v praktické části představen přehled multimediálních aplikací včetně návrhu konkrétních aktivit, které lze použít při výuce francouzštiny.cze
dc.format120 s. (183 312 znaků)
dc.format120 s. (183 312 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectICTcze
dc.subjectmobilní dotyková zařízenícze
dc.subjecttabletycze
dc.subjectsmartphonecze
dc.subjectmultimediální aplikacecze
dc.subjectfrancouzský jazykcze
dc.subjectakčně orientovaný přístupcze
dc.subjectúlohacze
dc.subjectICTeng
dc.subjectmobile touch-screen deviceeng
dc.subjecttabletseng
dc.subjectsmartphoneeng
dc.subjectmultimedia applicationeng
dc.subjectFrencheng
dc.subjectTask-based learningeng
dc.subjecttaskeng
dc.titlePřínosy a úskalí využívání multimediálních aplikací ve výuce francouzského jazykacze
dc.title.alternativeBenefits and Difficulties of Using Multimedia Applications in French Language Teachingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag45148
dc.description.abstract-translatedThe following diploma thesis focuses on the question concerning the implementation and possibilities of using mobile touch-screen devices within the process of French language teaching. The theoretical part presents different aspects of this subject with focus on didactical, technological and especially methodical sides. The practical part describes the results of questionnaire survey in which the methods of including mobile technologies in French lessons on Czech schools and the attitudes of teachers toward these didactic tools were studied. The practical part also includes a list of multimedia applications suitable for French language classes and a set of practical activities whose aim is to show possible usage of free basic mobile application types.eng
dc.date.accepted2018-06-18
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČeský jazyk a literatura - Francouzský jazykcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeAurová, Miroslava


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam