Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProšková, Alena
dc.contributor.authorŠtěpánová, Adéla
dc.date.accessioned2022-03-08T13:44:11Z
dc.date.available2022-03-08T13:44:11Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-05-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37902
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce jsou učebnice francouzského jazyka, které byly používány na českých středních školách v letech 1948-1989. Teoretická část se sestává z popisu výukového prostředí, jenž zahrnuje vývoj československé školské soustavy, zejména s ohledem na vývoj gymnázií, na kterých se francouzština ve zkoumaném období vyučovala. Teoretická část se dále zabývá teorií učebnic a vybranými metodickými koncepcemi ve výuce cizích jazyků. Praktická část obsahuje analýzu pěti vybraných učebnic francouzštiny určených pro první ročník středních škol. Výběr učebnic byl proveden v návaznosti na důležité školské reformy, které měnily podobu školské soustavy.cze
dc.format150
dc.format150
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfrancouzštinacze
dc.subjectučebnicecze
dc.subjectučebnice francouzského jazykacze
dc.subjectcizí jazykycze
dc.subjectvýuka cizích jazykůcze
dc.subjectčeskoslovenské školstvícze
dc.subjectFrench languageeng
dc.subjecttextbookseng
dc.subjectforeign languageseng
dc.subjectforeign language teachingeng
dc.subjectCzechoslovak education systemeng
dc.titleUčebnice francouzštiny používané na českých školách v letech 1948 - 1989cze
dc.title.alternativeFrench Language Textbooks Used at Czech Secondary Schools in 1948 - 1989eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag45149
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with French textbooks used at Czech secondary schools in the era of the years 1948-1989. The diploma thesis is composed of two parts the theoretical and the practical part. The theoretical part consists in a description of the Czech educational environment, mainly the development of the Czech education system with regard to the most significant education reforms which shaped the system. The description is centred on Gymnázium, which is a specific type of secondary school where the French language was taught. The theoretical part also deals with the question of general theory of textbooks and the chosen foreign language teaching methods. The practical part concerns the analysis of 5 chosen French textbooks intended for the first class of secondary schools. The selection was made with regard to the education reforms mentioned in the theoretical part.eng
dc.date.accepted2018-06-18
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk a literatura - Francouzský jazykcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRadimská, Jitka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam