Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProšková, Alena
dc.contributor.authorKroniková, Andrea
dc.date.accessioned2022-03-08T13:44:17Z
dc.date.available2022-03-08T13:44:17Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-05-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37911
dc.description.abstractTématem diplomové práce je Problematika prezentace nového lexika v současných učebnicích anglického jazyka pro české střední školy. Cílem teoretické části je využitím odborné literatury popsat možnosti prezentace slovní zásoby při výuce anglického jazyka. Výuku slovní zásoby zvažujeme v rámci současného komunikativního přístupu, dle kterého jsou koncipované současné učebnice anglického jazyka. Dále v teoretické části shrnujeme očekávané výstupy pro vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace vzdělávací obor Cizí jazyk a uvádíme tematické okruhy slovní zásoby dle SERR při výuce anglického jazyka pro střední školy. Výstupem práce je analýza současných učebnic anglického jazyka určených pro střední školy. Cílem praktické části je poskytnout souhrnný počet výskytů prezentací nového lexika v daných učebnicích a uvést způsoby prezentací nového lexika, které se v učebnicích vyskytují. Pro případné nedostatky v učebnicích při prezentacích nového lexika navrhneme sadu vlastních aktivit.cze
dc.format95 s. (122 882 znaků)
dc.format95 s. (122 882 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSlovní zásobacze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectprezentacecze
dc.subjectučebnicecze
dc.subjectanglický jazyk.cze
dc.subjectVocabularyeng
dc.subjectMethodologyeng
dc.subjectPresentationeng
dc.subjectTextbookseng
dc.subjectEnglish Language.eng
dc.titleProblematika prezentace nového lexika v současných učebnicích anglického jazyka pro české střední školy.cze
dc.title.alternativeThe Issue of Presenting New Lexis in Contemporary English Language Textbooks for Czech Secondary Schools.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag45249
dc.description.abstract-translatedThe topic of the diploma thesis is The Issue of Presenting New Lexis in Contemporary English Language Textbooks for Czech Secondary Schools. The aim of the theoretical part is to describe the ways we can present new lexis to students in English language classes. This part of the thesis also deals with teaching lexis in accordance with Communicative Approach that is considered to be a basis for modern textbooks in English language classes. Further on, it will supply a range of topics of the lexis defined by Common European Framework of Reference. The theoretical part is also devoted to expected amount of vocabulary when teaching English as a foreign language that are reflected in the Framework Educational Programme. The practical part is based on an analysis of contemporary textbooks in English language classes whose objective is to provide a total number of occurrences showing the new lexis. This part also provides an overview of the ways how the new lexis is presented in textbooks. The last chapter focuses on possible activities that could compensate eventual imperfections concerning the presentation of the new lexis in contemporary textbooks.eng
dc.date.accepted2018-06-21
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk a literatura - Francouzský jazykcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKos, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam