Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAurová, Miroslava
dc.contributor.authorTlamsová, Marta
dc.date.accessioned2022-03-08T13:44:41Z
dc.date.available2022-03-08T13:44:41Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-05-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37941
dc.description.abstractTato diplomová práce nabízí pohled na Bloomovu taxonomii a její revidovanou podobu. Práce nenabízí obvyklé dělení na teoretickou a praktickou část, jelikož ty se v práci průběžně prolínají. V práci jsou popsány obě podoby Bloomovy taxonomie a také jejich přijetí v českém školství. Je zde popsán vztah jednotlivých kategorií revidované Bloomovy taxonomie a jim korespondujících částí španělského jazyka a způsob kladení otázky za použití RBT. Práce obsahuje analýzu vybraného vzorku cvičení, která lze nalézt v učebnicích španělštiny pro střední školy. Dále jsou zde nabídnuty aktivity vedoucí k zapojení vyšších stupňů RBT. V závěru práce je vyhodnocen dotazník zabývající se vztahem pedagogů k RBT.cze
dc.format88 str, (165 000 znaků)
dc.format88 str, (165 000 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectBloomova taxonomiecze
dc.subjectdidaktikacze
dc.subjectšpanělštinacze
dc.subjectvýukové cílecze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectvýukové aktivitycze
dc.subjectBloom´s taxonomyeng
dc.subjectteaching methodologyeng
dc.subjectSpanish languageeng
dc.subjecteduactional goalseng
dc.subjecteducationeng
dc.subjecteducational activitieseng
dc.titleBloomova taxonomie (RBT) ve výuce španělštinycze
dc.title.alternativeBloom´s taxonomy (RBT) in Spanish languagy teaching and learningeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49459
dc.description.abstract-translatedThe master´s thesis offers a look at Bloom´s Taxonomy and its revision. The thesis is not divided into theoretical and practical parts as it is usual for this kind of work as both parts are interconnected. The thesis describes both forms of Bloom´s Taxonomy and its reception in the Czech educational system. The relationship between the categories of the Revised Bloom´s Taxonomy and its corresponding parts of Spanish language is described here as well as the way of asking questions using RBT. An analysis of chosen exercises from Spanish student´s books for secondary schools is conducted and can be found in the work. Moreover, the activities which lead to using higher categories of RBT are described. In the final part, the questionnaire concerning the relationship of Czech teachers to RBT is assessed.eng
dc.date.accepted2018-06-18
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk a literatura - Španělský jazykcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProšková, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam