dc.contributor.advisor | Aurová, Miroslava | |
dc.contributor.author | Tlamsová, Marta | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:44:41Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:44:41Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-05-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37941 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce nabízí pohled na Bloomovu taxonomii a její revidovanou podobu. Práce nenabízí obvyklé dělení na teoretickou a praktickou část, jelikož ty se v práci průběžně prolínají. V práci jsou popsány obě podoby Bloomovy taxonomie a také jejich přijetí v českém školství. Je zde popsán vztah jednotlivých kategorií revidované Bloomovy taxonomie a jim korespondujících částí španělského jazyka a způsob kladení otázky za použití RBT. Práce obsahuje analýzu vybraného vzorku cvičení, která lze nalézt v učebnicích španělštiny pro střední školy. Dále jsou zde nabídnuty aktivity vedoucí k zapojení vyšších stupňů RBT. V závěru práce je vyhodnocen dotazník zabývající se vztahem pedagogů k RBT. | cze |
dc.format | 88 str, (165 000 znaků) | |
dc.format | 88 str, (165 000 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Bloomova taxonomie | cze |
dc.subject | didaktika | cze |
dc.subject | španělština | cze |
dc.subject | výukové cíle | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | výukové aktivity | cze |
dc.subject | Bloom´s taxonomy | eng |
dc.subject | teaching methodology | eng |
dc.subject | Spanish language | eng |
dc.subject | eduactional goals | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | educational activities | eng |
dc.title | Bloomova taxonomie (RBT) ve výuce španělštiny | cze |
dc.title.alternative | Bloom´s taxonomy (RBT) in Spanish languagy teaching and learning | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 49459 | |
dc.description.abstract-translated | The master´s thesis offers a look at Bloom´s Taxonomy and its revision. The thesis is not divided into theoretical and practical parts as it is usual for this kind of work as both parts are interconnected. The thesis describes both forms of Bloom´s Taxonomy and its reception in the Czech educational system. The relationship between the categories of the Revised Bloom´s Taxonomy and its corresponding parts of Spanish language is described here as well as the way of asking questions using RBT. An analysis of chosen exercises from Spanish student´s books for secondary schools is conducted and can be found in the work. Moreover, the activities which lead to using higher categories of RBT are described. In the final part, the questionnaire concerning the relationship of Czech teachers to RBT is assessed. | eng |
dc.date.accepted | 2018-06-18 | |
dc.description.department | Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Anglický jazyk a literatura - Španělský jazyk | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Prošková, Alena | |