Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAurová, Miroslava
dc.contributor.authorFeketová, Petra
dc.date.accessioned2022-03-08T13:44:42Z
dc.date.available2022-03-08T13:44:42Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-05-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37942
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá tématem zohlednění vyšších úrovní revidované Bloomovy taxonomie (RBT) ve výuce cizích jazyků skrze implementaci různých aktivizujících metod. Cílem práce je zvážit roli aktivizujících metod ve výuce a jejich potenciální vztah k RBT, to vše s oporou v odborné literatuře. Na základě zjištěných poznatků pak, se zřetelem na výuku španělštiny, navrhnout aktivity kombinující tyto dva nástroje, které lze využít ve školní praxi. Součástí této práce je dotazníkové šetření, které má za cíl zmapovat obeznámenost učitelů s aktivizujícími metodami a jejich případné využívání ve výuce.cze
dc.format89 s.
dc.format89 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdidaktikacze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectBloomova taxonomiecze
dc.subjectrevizecze
dc.subjectaktivizující metodycze
dc.subjectšpanělštinacze
dc.subjectvýukové cílecze
dc.subjectdidacticseng
dc.subjectBloom's taxonomyeng
dc.subjectrevisioneng
dc.subjectactivating teaching methodseng
dc.subjectSpanisheng
dc.subjecteducational objectiveseng
dc.titleBloomova taxonomie (RBT) a aktivizující metody ve výuce cizích jazyků se zaměřením na španělštinucze
dc.title.alternativeBloom´s taxonomy (RBT) and activizing methods in language teaching with the focus on Spanisheng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag49460
dc.description.abstract-translatedThe presented master's thesis is concerned with the topic of the revised version of Bloom's taxonomy and its implementation to second language teaching with regards to its higher levels through the use of different activating methods of teaching. The aim of this thesis is to, with the support of academic literature, consider the role of the activating methods in language teaching and their potential relationship to the revised taxonomy. Based on these findings it is later aimed to present suggestions applicable in practice about how to combine these two instruments with regards to Spanish language teaching. The thesis includes a research done through a questionnaire which aims to map the teachers' knowledge of the activating teaching methods and the potential means of using them while teaching.eng
dc.date.accepted2018-06-18
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk a literatura - Španělský jazykcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProšková, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam