dc.contributor.advisor | Aurová, Miroslava | |
dc.contributor.author | Feketová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T13:44:42Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T13:44:42Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-05-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37942 | |
dc.description.abstract | Předložená diplomová práce se zabývá tématem zohlednění vyšších úrovní revidované Bloomovy taxonomie (RBT) ve výuce cizích jazyků skrze implementaci různých aktivizujících metod. Cílem práce je zvážit roli aktivizujících metod ve výuce a jejich potenciální vztah k RBT, to vše s oporou v odborné literatuře. Na základě zjištěných poznatků pak, se zřetelem na výuku španělštiny, navrhnout aktivity kombinující tyto dva nástroje, které lze využít ve školní praxi. Součástí této práce je dotazníkové šetření, které má za cíl zmapovat obeznámenost učitelů s aktivizujícími metodami a jejich případné využívání ve výuce. | cze |
dc.format | 89 s. | |
dc.format | 89 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | didaktika | cze |
dc.subject | výuka | cze |
dc.subject | Bloomova taxonomie | cze |
dc.subject | revize | cze |
dc.subject | aktivizující metody | cze |
dc.subject | španělština | cze |
dc.subject | výukové cíle | cze |
dc.subject | didactics | eng |
dc.subject | Bloom's taxonomy | eng |
dc.subject | revision | eng |
dc.subject | activating teaching methods | eng |
dc.subject | Spanish | eng |
dc.subject | educational objectives | eng |
dc.title | Bloomova taxonomie (RBT) a aktivizující metody ve výuce cizích jazyků se zaměřením na španělštinu | cze |
dc.title.alternative | Bloom´s taxonomy (RBT) and activizing methods in language teaching with the focus on Spanish | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 49460 | |
dc.description.abstract-translated | The presented master's thesis is concerned with the topic of the revised version of Bloom's taxonomy and its implementation to second language teaching with regards to its higher levels through the use of different activating methods of teaching. The aim of this thesis is to, with the support of academic literature, consider the role of the activating methods in language teaching and their potential relationship to the revised taxonomy. Based on these findings it is later aimed to present suggestions applicable in practice about how to combine these two instruments with regards to Spanish language teaching. The thesis includes a research done through a questionnaire which aims to map the teachers' knowledge of the activating teaching methods and the potential means of using them while teaching. | eng |
dc.date.accepted | 2018-06-18 | |
dc.description.department | Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Anglický jazyk a literatura - Španělský jazyk | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Prošková, Alena | |