Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorNováková, Eliška
dc.date.accessioned2022-03-08T13:56:01Z
dc.date.available2022-03-08T13:56:01Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37980
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje tématu "Hry a hračky v období mladšího školního věku". V teoretické části vysvětluji, co znamená mladší školní věk, jak se vyznačuje po stránce fyzické, psychické a sociální a jaké vývojové změny v tomto věku probíhají. Seznamuji s historií i současností různých druhů her a hraček. Zaměřuji se především na typy vhodné a preferované právě dětmi v mladším školním věku, včetně možností jejich třídění. V praktické části zjišťuji, co je pro rodiče při výběru hraček nejdůležitější. Výzkumný soubor tvoří 10 rodičů dětí v mladším školním věku. Cílem výzkumu je zjistit, jaké hry a hračky preferují rodiče mladších školáků na Jindřichohradecku a jaká jsou jejich kritéria pro výběr hraček. K tomuto jsem použila formu rozhovoru s rodiči. Z výzkumu vyplývá, že v oblasti her jsou stále oblíbenější pohybové a společenské hry, než elektronické. Pro většinu rodičů je u hraček důležitý zábavný i výukový aspekt, ale hodnotí i nezávadnost, materiál, místo výroby nebo cenu.cze
dc.format87 s.
dc.format87 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthracze
dc.subjecthračkacze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectvývojcze
dc.subjectJindřichohradeckocze
dc.subjectgameeng
dc.subjecttoyeng
dc.subjectprimary school ageeng
dc.subjectsocializationeng
dc.subjectdevelopmenteng
dc.subjectregion of Jindřichův Hradeceng
dc.titleHry a hračky v období mladšího školního věkucze
dc.title.alternativeGames and toys in the period of primary school ageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45034
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis deals with the topic "Games and toys in the period of primary school age". In the theoretical part, I explain what the primary school age means, how it is characterized by physical, psychic and social aspects and which developmental changes are happening in this age. I introduce you to the history and the presence of various types of games and toys. I focus mainly on the appropriate types preffered by children in primary school age, including sorting options. In the practical part I found out, what is most important for parents when choosing toys. The research group consists of 10 parents of children in primary school age. The aim of the research is to find out, what games and toys are preferred by parents of primary school children in the region of Jindřichův Hradec and what are their criterions for choosing toys. I used conversation with parents for this research. The research shows, physical and social games are still more popular than electronic. For most parents, entertaining and educational aspects are important when choosing toys, but they also evaluates harmlessness, material, place of production or price.eng
dc.date.accepted2018-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam