Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorPražská, Hana
dc.date.accessioned2022-03-08T13:56:05Z
dc.date.available2022-03-08T13:56:05Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2017-12-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/37992
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou dětí s narušenou komunikační schopností v mateřské škole. Cílem práce je analyzovat přístup k těmto dětem z hlediska jejich vzdělávání, logopedické prevence a spolupráce vzdělavatelů. Teoretická část vymezuje nejčastější narušení komunikační schopnosti v předškolním období, optimální přístup k dítěti a prevenci těchto narušení. Praktická část obsahuje čtyři případové studie dětí s opožděným vývojem řeči a vývojovou dyslálií v mateřské škole, zpracované s využitím metod pozorování, rozhovorů a analýzy dokumentů. Následně jsou prezentovány zjištěné výsledky.cze
dc.format72 s. (16 670 znaků)
dc.format72 s. (16 670 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnarušená komunikační schopnostcze
dc.subjectlogopedická prevencecze
dc.subjectpředškolní dítěcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectvzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectdisturbed communication skillseng
dc.subjectlogopedic preventioneng
dc.subjectpre-school aged childreneng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjecteducation of children with special educational needseng
dc.titleDítě s narušenou komunikační schopností v mateřské školecze
dc.title.alternativeChild with impaired communication ability in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46627
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the issue of disturbed communication skills of kindergarten - aged children. The aim of the thesis is to analyse the approach to these children from the viewpoint of their education, logopedic prevention and the cooperation with their educators. The theoretical part deals with the most common speech problems in the pre - school period, the ideal approach to the child and the prevention of these problems. The practical part contains four particular studies of the kindergarten aged children with disturbed communication skills. These studies were made using the methods of observation, interviews and analysis of documents. The results of the studies are presented in the thesis.eng
dc.date.accepted2018-01-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam